19 január 2011

Korall rúzsok nyomában I.

Imádom a korall színeket, de sajnos még nem sok szerencsém volt hozzájuk. Pirosítóból eddig egyet sikerült találnom, ami igazán jól áll, de rúzsból még annyit sem. Kutatásom egy ideje abbamaradt, megfeledkeztem erről a színről. A napokban viszont láttam egy gyönyörű rúzst, ránéztem, nekem ez kell. Mivel Chanel és szezonális termék(?), ezért ilyenem nem lesz.
Kép: http://willworkformakeup.blogspot.com/2011/01/7-day-lipstick-challenge-coral.html

Ezután a blogger lányok (Maggie, Suzie, Viki) segítettek nekem, hogy milyen megfizethetőbb rúzsok vannak, amik hasonlítanak ehhez. Ezúton is köszi :). Ajánlottak NYX rúzsokat, amelyeket gyorsan meg is rendeltem, de még nem tudom milyen színűek, sajnos nem érkeztek meg. MAC Vegas Volt-ot ajánlottak még, de az szerintem nekem nagyon narancsos. Ahogy rákerestem erre a MAC rúzsra, megtaláltam temptalia oldalán is a hasonló árnyalatú rúzsokat. És ez lett az abszolút kedvenc:
http://www.temptalia.com/the-summer-season-ysl-26-tender-peach-rouge-volupte-lipstick#more-23292
(Amit a kísérletezések csalódása miatt nem tartok kizártnak, hogy megveszek :D)
Ez a kis bevezető azért volt, hogy lássátok, milyen árnyalatok után kutatok. Most egy drogériákban is kapható rúzs fog következni:

RIMMEL Lasting Finish Intense Wear ajakrúzs, 202 Crush.
Nagyon jól hidratálja az ajkaim, kellemes viselni. Fahéjas illata és íze van, nekem nagyon tetszik :). Amit ígér: 50%-kal intenzívebb színek, akár 8 órán át. Intenzívnek annyira nem mondanám, viszont elég tartós. Annak ellenére, hogy finom, még nem ettem le a számról teljesen (2 órája viselem).



A színről: sikerült bele esnem a drogériák becsapós fényébe. Ugyanis ott inkább volt rózsaszínes árnyalata, mint narancsos. De ahogyan ti is láthatjátok, ez elég narancsos. Szóval nem az igazi. NYX Vitamin kb. ugyanilyen.

 

Itt gyönyörű színe van, de ...


Nos. Ez sem lesz a kedvenc rúzsom :D. Majd teszek még egy próbát
ha barnább leszek... Vagy szájfénnyel párosítom :)
Amik következnek még:
Barry M - 147 Barackos rózsaszín
NYX - Pumpkin Pie, Indian Pink
... és amit sikerül még vásárolni :)

14 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

Rimmelből nekem a Coral Chick van, amit korallnak vettem és narancssárga :D (a legutolsó postban, a sminknél az van rajtam)
Az Indian Pink az valami gyönyörűszééép, azt én is megveszem :)

Timike írta...

Lehet, h en vagyok szinvak, de nekem eleve ez a 3 ruzs se hasonlit egymasra :O viszont az YSL tetszik a legjobban :D a nyxnek tenyleg olyan sok szine van, hatha azok kozott lesz olyan, ami jobban hasonlit az eredeti elkepzelesre, a chanelre.. :)

suzie írta...

Hú de jó ez a szín, nekem tetszik:)

Az Indian Pink-nél pedig ne számíts korallra, ahogy a neve is sugallra, pink (arany fénnyel)

Babus írta...

Annyira szép ez a szín:) Volt nekem is drogériában vásárolt valamilyen coral nevű rúzs ( nem emlékszem sajna és nem otthon vagyok ), de az is narancssárgás...

sunbeam írta...

Timike, jaja nem hasonlít egymásra az a 3 rúzs :). Az a feladatom, hogy megtaláljam ami hasonlít :D. Az első után találtam meg a másikat és az lett a nagy láv. :)

Suzie: láttam képeken, hogy az nem korallos, viszont láttam egy olyat, ahol keverik egy másik rúzzsal és az gyönyörű :). Ezért van a listában :)

Nikolett írta...

Nekem Maybelline rúzsom van korall színben [Coral Tonic 422] ez egy élénk változata ennek a színnek, mondjuk én szeretem :)

bettynova írta...

Ha lehet egy jó tanácsom: Vedd meg a YSL rúzst!!!!
Ha keresel és ezért kipróbálsz egy csomó más rúzst, de igazából a YSL tetszik, akkor a végén arra fogsz rájönni, hogy a.) még mindig a YSL tetszik a legjobban b.) nincs hasonló c.) sokkal több pénzt kidobtál az ablakon "nem tetszik annyira" illetve "nem olyan" rúzsokra, mintha egyből megvetted volna.

sunbeam írta...

Persze, abszolút igazad van, írtam is, hogy úgyis megfogom venni :D. Csak szeretek kísérletezgetni :).

Amúgy tartok tőle, hogy nagyon nem fog jól állni az az YSL. Nézd meg milyen zombi fejem van... Amíg nem leszek barnább meg sem veszem...

Jizzler írta...

Már másfél hete felszakadott a szájam, nem tudok rúzsozni és ez fá-hhhháj! Pedig kenem Carmex-szel! :D

Sunbeam, mit csinálsz ezzel az ipari mennyiségű sminkcuccal, amit bemutatsz? Én is sokat festegetek, de nem volt még rúzsom, ami elfogyott volna - így mindig furdal a lelkiismeret, amikor újakat akarok vásárolni.

Hogy a témához is hozzászóljak: a korall tetszetős, pont.

sunbeam írta...

"ezzel az ipari mennyiségű sminkcuccal" LOL :D

Jizzler írta...

Tehát? :)

sunbeam írta...

Kérlek szépen használom őket :D. Szeretek válogatni, hogy ne mindig ugyanazt használjam. Két darab rúzsom van, amit utálok és nem fogok használni, a többit mindig használom :). Igyekszem figyelni arra, hogy mindet bevonjam a munkámba :).

És nem utolsó a választék akkor, ha mást sminkelek :).

Rita írta...

Szia!

Nekem a clinique-től van a golden coral :) nem találtam róla a netten képet, de én azt nagyon szeretem, ha arra jársz nézd meg..hátha :)

Suzy írta...

Ha már ysl, van az első rúzshozn sokkal közelebbi árnyalat :)
Itt írtam róla:
http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/2010/08/ujra-itthon.html
Ezen a képen elég élénk, mert direkt napfényben fotóztam, de ujjbeggyel felütögetve nagyon finom hatás érhető el vele, és ugyanolyan, mint amilyet keresel :)