05 január 2011

Kicsi NYX zsákmány

A vizsgák között mindig jól jön egy kisebb sminkcsomag érkezése :). Felvidítani csak addig a percig tud, amíg rá nem eszmélek, hogy holnap vizsga. Sebaj, egy kis pihenés mindig kell és mi mással tölteném el, mint a minták lefényképezésével. Ezt a csomagot még a 'Black Friday' alkalmával rendeltem, de csak a héten érkezett meg.

Képek a folytatásban:
A csomagot nagyon vártam, de főként a csillámpaletták miatt. Nagyon sok rosszat olvastam róluk, és kíváncsi voltam, hogy nekem mi lesz a véleményem. Szeretnék erről egy részletesebb posztot, szóval most csak szűken írok a palettákról. Kinézetre is gyönyörű színekkel rendelkeznek, és azokat kipróbálva sem csalódtam. Én a palettához mellékelt applikátorral vittem fel a színeket, ugyanis azzal könnyebbnek bizonyult - számomra. Beletúrtam ebbe a csillámos masszába, hogy lássam, a csillámréteg alatt mit rejt és szerencsére ott sincs kevesebb anyag :). Darabjuk 4 dollárba került és 5-5 színt tartalmaznak. Első nekifutásnak nagyon tetszenek :)

Paradise 01







Sweet Chocolate Browns 09

Ahogy látjátok, darabosan lehet csak felvinni, de utána
szépen el lehet dolgozni




A legalsó barna különösen tetszik, ugyanis nagyon apró csillámokat tartalmaz :)


Ez a rendelés a barna szín jegyében telt, ugyanis nagyon beleszerettem :). A pigmentekből is ezért választottam barna árnyalatokat. Amikor megláttam a 01-es Nude árnyalatot akkor megijedtem, hogy sikeresen megrendeltem a 4. hasonló színű pigmentemet, de ahogyan felbontottam, megnyugodtam, hogy ez teljesen más. Sajnos nem tudtam olyan képet készíteni ahol látszódnak a benne lévő irizáló csillámok. Gyönyörű fényt kölcsönöznek a pigmentnek, és különlegessé teszik. Darabjuk 2 dollár volt. 
A NYX-től már megszokott fedéssel rendelkeznek, tartósak és gyönyörű színűek. 

Nude, Oro, Mocha, Walnut

Nem spórolták ki a Nude színt, alig bírtam kibontani anélkül,
hogy leszóródott volna. Viszont a társában meg alig volt :/


Fentről lefelé:
01 Nude
21 Oro
20 Mocha
23 Walnut

A szemhéjtusok (NYX Studio Liquid Liner) miatt is vártam a csomagot, ugyanis az utóbbi időben nagyon rákattantam a színes tusokra. Úgy emlékeztem, hogy csillámos tusokat rendeltem, de sajnos nem :(. Majd legközelebb :). Szintén gyönyörűen pigmentáltak, egy húzással és nagyon jól fednek és imádom az ecsetjét :). Nagyon könnyű vele dolgozni. Tartósságát tekintve, vízzel mostam le és egyszerre jött le, mintha lehúztam volna. Kipróbálom majd a szememen is és jelentek :). 4 dollár volt egy darab.

Balról jobbra: 110 Extreme apphire
108 Extreme Pink
101 Extreme Blue


Gyönyörűek :).
És végül egy szájfény. Ez már csak a plusz volt, ha már rendelek, miért ne vegyek szájfényt is alapon :). 24 Café Latte. Egyébként ilyen színem még nincs, tehát jól választottam :). 2 dollárba került.





Nektek melyik tetszik legjobban? Tapasztalatok a csillámos palettáról? 

12 megjegyzés:

Babus írta...

Tusok nagyon szépek:)
Én csillámpalettát már régóta szerettem volna, de elég vegyes véleményeket olvastam, ezért nem rendeltem végül. Múltkor a müllerben kipróbáltam, de nekem annyira nem jött be.
Nude pigmentet meg én is most rendeltem:) Egyébként ezt már többször észrevettem, hogy van amelyik pigmentben nagyon sok van és van amelyikben jóval kevesebb.

Bogca írta...

Hú a tusok nagyon tetszenek:)

lora. írta...

a tusok és a szájfény nagyon tetszik!

Nóra világa írta...

a szájfény nagyon szép :)
és a paletták is gyönyörűek.

SophiEl írta...

Pont 2 ugyanilyen csillámpalettát vettem, de a színt a hozzá adott aplikátorral meg se próbáltam felvenni, hanem inkább a kemény szőrű korrektoros ecsetemmel - azzal szép lett. :)

A tusok nagyon tetszenek.

suzie írta...

Ezt a szájfényt muszáj lesz beszereznem <3 (De amúgy ennek is fura, wc illatosítóra emlékeztető fenyő szaga van? Mert nekem van sima átlátszóm ilyenből, és annak igen:D:S)

sunbeam írta...

@suzie ennek mogyoró íze van és az illata is olyan :). Legalábbis én erre jutottam, de a párom szerint is :).

Andi írta...

Ilyen tusokat én is rendeltem, de csak a kék közös.:))

zsadanka írta...

húú nagyon szép paletták! :]

Gica írta...

Én lila palettát (07 Royal Violets) zsákmányoltam a Müllerben, és a csillámKRÉM kifejezés tényleg erős. Saját applikátorával, szemhéjalapozóra/val vittem fel, így szép és tartós lett. A színek gyönyörűek.
A 01 Paradise palettát ajándékba szántam, de majdnem megtartottam, nagyon eltalált színösszeállítás.
Az Extreme Blue tusról meggyőzött a leírásod, be fogom szerezni :]

sunbeam írta...

NEkem nagyon nem tartós, egyből felragad a szemhéjamra. De majd jön egy részletes review, nem akarom részletezni :).

ÖRülök, hogy neked tetszik és bejött, valóban csodaszép színűek, de nekem nem marad a helyén..

Gica írta...

ArtDeco Eye Shadow Base-zel alapoztam, az applikátorát ugyanebbe mártogatva vittem fel, így kibírta a szilvesztert estétől hajnalig. Várom a review-t :]