08 január 2011

Inspiráló magazin képek

Sziasztok! Most egy képsorozat következik, olyan képekből, amelyek magazinokban jelentek meg. Sminkekről van szó, némelyik művészi, de van köztük hordható is. A képek http://forums.thefashionspot.com-ról származnak.

Szeretem a még kézben fogható magazinokat, egy kicsit mindig a földön tartanak, tudom, hogy nem mindent ural még az internet. Imádom a lapok illatát, a tapintását. Nagyon sok jó ötletet lehet szerezni akár nyomtatott, akár online magazinból, de számomra a magazin szó jelentése mindig a kézzel foghatót fogja jelenteni. De visszatérve az inspiráló képekhez. Az emberek általában hétköznapi sminkekkel találkoznak az utcán, néha-néha látni egy durvább fekete sminket, de más nem jellemző - Szegeden. Öröm elmenni egy buliba, ahol a lányok szabadjára engedik a kezüket és lehet látni szép sminkeket. De néha túlságosan messzire engedik a fantáziájukat és egy pandával is versenyre kelhetnének :). Éppen ezek miatt szeretem a sminkeket nézegetni a lapokon. Találkozni lehet olyan művekkel, amelyek után tátva marad a szám. Nagyon szeretnék már kipróbálni én is egy ilyen sminket, teljesen más világ, mint amellyel én foglalkozom, éppen ezért is érdekel. A fotózásra készült sminkek mindig adnak egy kis ihletet egy sokkal szolidabb smink elkészítéséhez, amely már megállja a helyét a hétköznapokban is.

A képek főként a decemberi(2010) és januári(2011) magazinokból vannak, ezeket követtem nyomon az elmúlt napokban/hetekben.

Georgina Stojiljkovic - Harper's Bazaar Russia, January 2011
További képek a kattintás után:


Ehhez a képhez nem találtam forrást a fórumon.

Andressa Fontana - Elle Brazil, December 2010
Ashley Smith - Vogue Italia Gioiello, December 2010

Crystal Renn - Muse, Winter 2010

Daria Werbowy - Elle France, December 2010

Frida Gustavsson Vogue UK December 2010

Milou van Groesen - Numéro France #119, December 2010

Olga Maliouk - Air France Madame, December 2010

Hanna Putz - Vogue India, December 2010

Sessilee Lopez - Elle France, December 2010

Gwen Lu

Tamara Moss - Vogue India, December 2010 - egyik kedvenc kép :)

Ez a két kép pedig azért került a galériába, mert egyszerűbb sminkek, de szuperül néznek ki. A második képnek igazán a hangulata tetszik
Viviane Orth - Elle Brazil, January 2011

Zuzanna Stankiewicz - Glamour Poland, January 2011
És 2010 egyik kedvenc képe :)
Daria Werbowy - Vogue Paris May 2010
Ti szeretitek a vadabb sminkeket? Milyen volt eddig a legmerészebb alkotásotok? Ha magazin akkor online vagy nyomtatott? :)

3 megjegyzés:

Timike írta...

Tetszik ez a bejegyzesed. Egy idoben kivagdostam a magazinokbol a legjobb sminkes kepeket, es gyujtottem oket. Imadok magazinokat lapozgatni. A magazinmaniam beteljesulese az volt, mikor parizsban megvettem a Vogue 2011 tavasz nyari designer kollekciokat bemutato katalogusat,es a januari szamot. Imadnivalo!
Egyebkent szegedi vagyok en is! Mikor bulizni megyek (sajnos mar nem szegeden) mindig nezem a lanyok sminkjeit... Katasztrofa... De nem mindenki foglalkozik ezzel olyan komolyan, van akinek mar az party smink, ha alul felul kihuzza fekete szemceruzaval a szemet es kesz:D

sunbeam írta...

Én elhatároztam, hogy amikor külföldre megyek, mindig hazahozok egy divatmagazint. Eddig egyszer sem hoztam :D...

Felénk is mondhatni kevesen foglalkoznak sminkeléssel, de aki már erre veti magát, az általában el is találja a sminkeket :). De vannak persze kivételek... A panda smink minden buliban jelen van és néha úgy oda mennék szegény lányhoz, hogy figyi, ez neked nem áll jól. Nem bántásból, csak szólni neki. A másik kedvencem, amikor semmi alapozó, atom sok bőrhiba és egy erős rúzs... Na mindegy, remélhetőleg a sminkblogok megteszik a hatásukat és néhány lány elgondolkozik azon, hogyan sminkel :). Az sosem baj, ha valaki elrontja a sminkjét, csak ismerje fel :). Kinek ne lett volna sminkbakija... :)

Izabella írta...

Nagyon jó képeket válogattál össze.