27 január 2011

E.L.F. Studio Cream Eyeliner

Még régebben rendeltem ezeket a krémes tusokat, így volt időm kitapasztalni a minőségüket, használatukat. Két színben rendeltem: Copper - barna - és Gunmetal - grafit. Az áruk 3.5 font, a Studio termékeknél találjátok meg az e.l.f. oldalán. Színválaszték terén nincs sok lehetőségünk, ugyanis inkább a sötétebb, megszokott színekkel találkozhatunk, élénk, neon árnyalatokról ne is álmodjunk :). Ez a két tus amit én vásároltam, nagyon kevés csillámot tartalmaz, épp annyit, hogy ne legyen matt.
A csomagolása nagyon kis aranyos, műanyag, ám üveghatású tégelyben van a krémes tus. Könnyű ecsettel belenyúlni, és a felvitel sem okoz nehézséget - habár ez színfüggő, mindjárt látjátok ti is, miért. Nagyon-nagyon tartós, én még nem tudtam elkenni, pedig dörzsöltem, mint egy nem normális. Hamar is szárad, tehát nehéz korrigálni. Alapjában véve egy nagyon jó krémes tus, de azért nem a legjobb. Elmondom miért :)





Bal oldalon láthatjátok a Coppert és mellette a Gunmetalt. Ha kinagyítjátok a képet, láthatjátok, hogy a barna sokal jobb fedésű, mint a szürke. Az előbbiből elég egy húzás is az ecsettel, míg a társa sok húzás után sem szuperál. Már azzal is kínlódtam, hogy a kezemre értelmes színt tudjak varázsolni, majd láthatjátok, hogyan sikerült mindez a szemhéjamon. A kis ecset, amit adtak hozzá tökéletes a felvitelre.
Íme a szemhéjamon, először a Copper árnyalat:


És a Gunmetal...


Látjátok, hogy borzalmasan néz ki a szemhéjamon, és ez most jól látszódik, mert nincs alatta semmi zavaró szín, csak a szemhéjam. Ha szemhéjfestékre kenem, akkor nem ilyen feltűnő. 

Az ismételt vásárlásról... Szerintem nem fogok, ugyanis a többi szín nem tetszik, talán még a lila, és a sötétkék ami érdekel, de a szürke után félnék, hogy azok sem fednek jól. 

Ti próbáltátok már ezeket a krémes szemhéjtusokat?

8 megjegyzés:

Rami írta...

nekem negaoyn tetszik a barnás, és mivel ezek az elf cuccok nem is nagyon drágák, lehet bepróbálkozok egyel:)

Judit írta...

Én a feketét használom, és néha az sem fed annyira egy rétegben, ahogy én szeretném:)
Száradás után próbáld meg még egyszer áthúzni, nekem így tökéletesen működik:)

Monday írta...

Venni fogok feketét. A csillámosak nem igazán érdekelnek, mert helyette inkább használok rendes csillámot, vagy megoldom valahogy.

sunbeam írta...

Engem feketébe a Coastal Scents-nél megvásárolható érdekel, eddig az volt a legjobb, amit láttam a minták alapján :)

sunbeam írta...

Ja és most free shipping van az elfnél, most megéri vásárolni :)

Zsuzsi írta...

Nekem kék van...de nincs kék színe sajnos, így az is inkább halványfekete, de én szeretem.

Jizzler írta...

A barna nagyon szééép! Kell! Ha esetleg ebből is van kétszázötven tégelyed, akkor rögtön adom a címem, ahova küldhetsz belőle, ...mondjuk velöntájnszdéj örömére.
A másikhoz annyi lenne az off hozzáfűznivalóm, hogy mostanában mindig ilyen semmilyen fedésű és színű szemceruzákat fogok ki. Rémes! Mondjatok már valamit, ami jó! ...Hangsúlyozom, JÓ!
Pár évvel ezelőtt valami privát drogéria diszkontban futottam rá Chicogo nevű szemceruzára, 200Ft volt, koromfekete és tökéletesen tartós. Azóta sem látok olyat sehol. Valaki valamit tud róluk?

sunbeam írta...

Sajnos csak kétszáznegyvenkilenc tégely van, így nem tudok küldeni :(.

:D

Amúgy ami most nagyon ütős fekete szemceruza, az az AVON gel eyeliner ceruza. Maggie blogjában találsz róla infókat, a mostani katalógusban pedig akciós :).
charmmymaggie.blogspot.com