21 január 2011

Barry M minták

sminkkel.com szerkesztőjétől, Vikitől kaptam a napokban jó néhány Barry M mintát, most ezekről készítettem Nektek képeket. Kaptam varázsporból, csillámporból, rúzsból és szájfényből is mintákat. Néhány színről részletesebb véleményt is írok, ugyanis a képek nem mindig adják vissza azok fényét, csillámait. Ha megtetszett bármelyik minta, akkor ITT tudjátok megvenni őket (rendes kiszerelésben).


További képek és vélemény:
Még bezacskózott állapotban a kis drágák :)



Először következzenek a varázsporok. 5 színt kaptam:
- 8/Irrizáló ezüst
- 15/Víz
- 74/Bíbor
- 88/Magyal
- 89/Osztrigaszürke





Az irizáló ezüst fehér alapszínű és - ahogyan a neve is sugallja - sok apró kis irrizáló ezüstös és színes pigmenttel van tele. A többi szín jól látható a képeket, de itt van a két kedvencemről egy közeli is:


A csillámok fényképezésével nehéz helyzetben voltam. Az irizáló kék rengeteg kis kékes pigmentet tartalmaz, sajnos ezt sem adja vissza a kép. Az opálnak grafit alapszíne, a fekete-bíbornak pedig sötét lila. Azért tetszenek, mert van alapszínük, nekem eddig nem volt ilyen csillámom. Gyönyörű, ici-pici csillámokat rejtenek, a képen abszolút nem fog látszódni :/. A nevükből adódik, hogy opálos és sötétbíboros csillámokat tartalmaznak, nekem a kedvencem a 23-as. Igazából tökéletesen olyan, mint a következő képeken:
Mintaként a következő színeket kaptam:
- 3/Irizáló kék
- 21/Opál
- 23/Fekete-bíbor





A rúzs és a szájfény mintát azért kaptam, mert twitteren még felraktam régebben egy képet, hogy ilyen színű rúzst keresek (persze már nem találom :/). Viki küldött nekem egy rúzst és egy szájfényt, amelyekből "elkészíthető" egy ilyen árnyalat. Egyelőre még csak a karomon próbáltam ki, megvárom a megfelelő alkalmat, hogy az ajkaimra fessem őket, de eddig nagyon tetszik az eredmény :).
Rúzs: 153/Rózsaszín szalag
Szájfény: 5/Rágógumi rózsaszín (isteni illata van :))




Köszönöm Viki a mintákat és a segítséged is :).
Nektek mi a kedvenc Barry M terméketek?

2 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

a varázsporokat imádom :) szájfényt és rúzst pedig most fogok rendelni. ez a rágógumi rózsaszín nagyon cuki, pont valami barbie-s rózsaszínt kerestem :)

sminkkel írta...

Én szeretem ezt a szájfényt. Bár nekem pont nem jön be a rágóillata.:) Az egyik kedvenc Barry M szájfényem. (A korall és a karamell a másik kettő.)
Lehet, hogy kellene írnom a kedvenc Barry M termékeimről. Nálam azért hosszú a kedvencek lista. Ezt megfontolom.:)