15 december 2010

Zsákmányok

Vizsgaidőszakban mi más vidítani fel, mint a sminkcuccok :). Éltem ezen lehetőséggel, íme pár termék, amelyekre szert tettem:

Az egyes termékek képeiért és a gyors véleményért katt a továbra:

Ez egy úgymond szükséges vásárlás volt, ugyanis elfogyott a folyékony, fekete szemhéjtusom és nekem az alap mindenhez. Nagyon hiányzott már. Az essence-nél nem láttam azt, amit mindig vettem, el is voltam keseredve. Most csak olyan tust találtam, aminek kemény az ecsete, nekem az meg nem tetszik. Most a lovely-nál volt 400 Ft. ez a tus, puha ecsetes, könnyű vele dolgozni.


Azért nem olyan tökéletes...



Műszempillákat szerettem volna még venni, nekem a felhelyezését volt a legnehezebb megtanulni a sminkes dolgok közül. Most, hogy végre sikerül mindig tökéletesre, már mertem vásárolni. Ezek kínai termékek, tehát 4-500 Ft. darabja. Ragasztójuk gondolom kuka, még nem próbáltam ki.



Kremy felhívta a figyelmem az essence új pirosítói közül a Secret it árnyalatra, amibe én is rögtön beleszerettem. Egyrészt gyönyörű korallos színe van, matt, és van egy kicsi színjátszó jellege is. Nagyon tetszik :).


A másik amire nagyon nagy szükségem volt, az egy szemöldök ceruza, de valami világos barna színben, ugyanis nekem világos hajam van és nem tetszik, ha elüt a szemöldök színe a hajtól. Arra értem, ha kismillió árnyalattal sötétebb a szemöldök. Sajnos nem sikerült ilyet találnom, ám mégis vettem egy ilyet, mert hasonlít arra amit szeretnék, és amíg nem találom meg a tökéletes színt, addig ez is megfelel. Másrészt gyönyörű matt az egész ceruza fedése, nagyon elegáns, élőben. Persze ez se látszik a képen...
Nem éppen szemöldök ceruzának van meghirdetve :D


Maradva a ceruzáknál, találtam még egy ilyen kétszínű darabot is. Nagyon nagy volt a választék, nekem erre esett a választásom:

Mindkettő kicsit csillámos, a fekete keményebb, a bézs viszont nagyon-nagyon puha. Nem annyira, mint egy Jumbo ceruza. Szerintem tökéletes, annyira szépen lehet vele dolgozni :). Ja és 380 Ft. volt...

Sokak zengtek ódát az Essence ezen ecsetjéről. Mivel az én pirosító ecsetjeim meghaltak, így megvettem ezt. Gyerekek ez tényleg tökéletes! Annyira puha!!! Biztosan veszek egy másikat is, a púderezéshez. Örök szerelem köttetett köztünk :).

Suzie az egyik videójában abban segít nekünk, hogyan vigyük fel a csillámot a szemhéjra. Nagyon meghozta a kedvem, én elsősorban tusként szeretném majd használni, az lesz még az érdekes... Ennek még utána olvasok, mivel a legcélszerűbb összekeverni, de szerintem erre a célra is megfelel a műszempillaragasztó. -> mixing medium
Én egy ilyen csillámot vettem, 250 Ft. volt, műkörmös boltban szereztem be :).

15 megjegyzés:

sminkkel írta...

Régen én is mindig kidobtam a kínai műszempillák ragasztóit. Aztán nemrég egy vásárlóm azt írta, hogy a StarGazer ragasztója is ugyanúgy néz ki. A StarGazer ragasztója meg szerintem jó. Szóval ez a fehér tubusos talán megér egy próbát.

Nikolett írta...

A Comus márkájú műszempillák nagyon jók, nagyon szeretem őket de a ragasztójuk HASZNÁLHATATLAN pedig még másodjára is nekifutottam a dolognak hogy na valamire csak jó lesz...de semmire!!!!Egyszerűen nem ragad :O viszonylag gyorsan szárad de utána nem ragadós és simán le lehet húzni a ragasztóréteget róla.Én is azt mondom hogy próbáld ki hátha neked másként lesz :D de nekem eddig az összes kukában végezte pedig már vettem vagy 6-ot :D:D:D
És még annyit hozzáteszek így hogy volt szerencsém több fazonút kipróbálni jellemző hogy túlságosan szélesek, én mindig lenyisszantok belőlük és kb annyi maradék marad amit a szemünk sarkába simán feltehetünk hogy feldobjunk vele egy sminket :D

evil-she-devil írta...

áá de bejönnek a műszempillák, kár, h még mindig nem tudom általában értelmesen feltenni :D

sunbeam írta...

Nekem alapból nagyon kicsi a szemem, mindegyikből le kell, hogy vágjak. Viszont a Comus tényleg rohadt széles :D. Az egyiket már levágtam, de simán vágtam vagy 3 tincset :D. Viszont annak elég műanyag hatása van, kíváncsi leszek milyen sminkkel.

sunbeam írta...

@evil.she.devil

Én annyit szenvedtem vele régebben, hogy legszívesebben sírva fakadtam volna mindig. Állandóan a szemhéjamra ragadt. Én most azt csinálom, hogy - ugyebár - megvárom, hogy megszáradjon úgy-ahogy. Utána szemöldökcsipesszel odahelyezem a sz.pillák tövéhez, és én a két szélét "rakom" a helyére először, csak utána a közepét. Nekem így sikerül :)

Emese írta...

Szép kis zsákmány:) AZ Essence pirosítók isteniek. ÉN is begyűjtöttem már belőlük. Még amivel szemezek az ecsetük. Már annyian dicsérik. Ki kell próbálnom!

Lumena írta...

Ez a pirosító felkerült a karácsonyi kívánságlistámra és nagyon szép lila a laptop-od. :)

Timcsike írta...

a muszempillak nagyon szepek! ezt a pirosito ecsetet meg nekem is muszaj megvennem mostmar :P (birka-effektus?:D)

sunbeam írta...

Miért lenne birka effektus? :D Ha egyszer jó, akkor terjesszük az igét és vegyük meg ami jó :D. Ennyi :)

Kremy írta...

Nagyon örülök,hogy tetszett a pirosító,kicsit féltem,hogy mi van ha rábeszélek mindenkit aztán mégsem jó.:D

Fanni írta...

Ma pont ugyanolyan műszempillát vettem, mint a második.:) nekem bejött az a fajta/márka...a westendben 550-ért árulják, és nagyon szépek vannak. Ráadásul újra felfedeztem hozzá az ezüst színű csillámos tusomat, ami már egy ideje nem is volt használva, mert kicsit lassan szárad, és összekeni a szemhéjam(elrontja a sminkem) de ma tettem vele egy próbát, és feldobtam vele a sminkem. Átmentem vele az egyszerű fekete tusvonalon, és meseszép lett...ráadásul kibírtam, h nem nyitottam ki a szemem/nem néztem fel, amíg meg nem száradt.Még nem tudom hova fogom használni a pillát, de annyira megtetszett, h nem hagyhattam ott...azt hiszem, h beleszerettem a műszempillákba:D

cz.agica10 írta...

Szia!
Megérdezhetem,hogy hol vetted az ecsetet?Már nagyon sok helyen néztem,de mindenhol ki volt fogyva:S
köszi:)

sunbeam írta...

szegeden vettem a passageon :))). de a feketesas utcaban is van.

Babus írta...

nekem is van essence ecsetem és tényleg nagyon jó:) amúgy kicsit változtattam a nyereményjátékom nyereményein és majd lehet nyerni egy ilyen ecsetet is:)

JulietDead írta...

A Comus műszempillák tényleg jók:) Olcsóak, és rendelni sem kell, csak simán bemenni a boltba, nálunk hatalmas a választék. Egyedül az egyik fajtával van bajom, amiben műanyag szálak vannak (van ami ezüst, fekete, arany színű szálakkal vannak tarkítva), abból vettem feketét és nagyon mű... Pedig olyan szép dúsnak hatott:) A ragasztó sajnos tényleg pocsék.