07 december 2010

Smink S.O.S.

Egy korábbi bejegyzésben már próbáltam megmenteni egy rúzsom életét, akkor azt hittem, hogy sikerült, de sajnos nem. Akkor nem bírta a SZIN kihívásait és eltört. Meggyógyítottam, de sajnos ismét feladta a harcot.
Régebben egy olyan módszert választottam, hogy az eltört rész alját tűz felett kicsit megolvasztottam, majd ráillesztettem a tubusban még ott maradt darabkákra és hűtőbe tettem. Kb. 1-1.5 hónapot bírt így. Mivel szeret megolvadni, ezért úgy gondoltam, hogy egy tégelyben jobb helye lesz.
Most kifogtam rajta:

Ha kíváncsi vagy, hogyan gyógyíthatod meg hosszútávon az eltört rúzsod, akkor katt:



Hozzávalók:
- adott egy eltört rúzs
- valami vékony és lapos eszköz, amivel kikapargatod a kitekerős részben maradt darabkákat (én kiskanál végét használtam)
- nagykanál
- tűzhely
- egy tégely

Az első képen látható rúzst a következőképpen helyeztem egy kis tégelybe.
Miután az eltört részt levettem, egy kiskanál végével még kikapartam az ottmaradt rúzsdarabokat:

Ezeket elhelyeztem egy nagykanálra, amely célszerű, ha ovális. Nemsokára kiderült, hogy miért.

Majd a tűz felé tettem.

És megolvasztottam:

És ezért volt célszerű egy ilyen kanál, amelynek hegyesebb a vége, mert könnyen bele tudtam önteni egy kis műanyag tégelybe:



Majd vártam pár percet, és a folyékony rúzs megdermedt. Na így már biztosan fogom tudni használni, csak kell hozzá egy rúzsecset :). De még maradt pár lépés, hogy később is tudjam, milyen rúzs ez. Az eredeti csomagolásról leszedtem a matricát és az új tubus tetejére ragasztottam:


És lám, kész is van az új rúzs :).
Ti, hogyan javítjátok meg az eltört rúzsotokat?

4 megjegyzés:

Nikolett írta...

Nagyon jóóóó ötlet! Imádom! Főleg hogy matricát is rá tetted :))))

Emese írta...

Tényleg remek ötlet! Szegény anyum pont most dobta ki a kedven rúzsát, mert neki is tönkrement. :S
Következőre okosabbak leszünk!
köszi az ötletet!

Ánítá Babi írta...

Nekem a Manhattan 53G tort el...mar sokaknal olvastam. Mkinek torottek ezek a ruzsok :D Ennyire gyengek vagy mki (velem egyutt) leertekelve vette es mar ilyen megviselt allapotba volt.
Kar, hogy az elso megoldas nem jott be. En nem szeretem a ruzsecsetes megoldast, mert olyan hosszadalmas mire szep intenziv szine lesz.:(

Ánítá Babi írta...

Nekem a Manhattan 53G tort el...mar sokaknal olvastam. Mkinek torottek ezek a ruzsok :D Ennyire gyengek vagy mki (velem egyutt) leertekelve vette es mar ilyen megviselt allapotba volt.
Kar, hogy az elso megoldas nem jott be. En nem szeretem a ruzsecsetes megoldast, mert olyan hosszadalmas mire szep intenziv szine lesz.:(