15 december 2010

Nyertesek :)

Amint sokan tudjátok, hétfőn lezárult a nyereményjáték. Időközben módosítottam, és két nyertes lett. A random.org volt segítségemre, így került ki a nyertes neve, illetve száma. 94 nevezés történt, tehát 1 és 94 között választott a program. Ha kíváncsiak vagytok a nyertesekre, akkor katt a továbbra :).
(Tegnap értesítettem mindkét nyertest, mindketten válaszoltak, így most már közzé teszem a nevüket)


Tehát nézzük az első nyertest:

Aki pedig nem más, mint:
Tehát Kriszta (Hódocska néven követ) nyerte meg az ajándékcsomagot és az általa kiválasztott Miss Rosé terméket (egy szemhéjfesték palettát kért - legtöbben ezt kértétek) :).

És a második nyertes, aki az általa kiválasztott Miss Rosé terméket nyerte:
Aki pedig:
Suzie :).

Gratulálok mindkét nyertesnek :).

És a helyes válasz a kérdésemre:
2008. október 3.-án kezdtem el blogolni. Páran írtátok, hogy decemberben, mi volt akkor? Mert ez első bejegyzésem októberi, nem decemberi.

Kedves megjegyzéseket tettetek a blogomra, köszönöm szépen, és a negatív véleményeket is, ezekből tanul az ember :).

4 megjegyzés:

Nina írta...

Szia!

Gratulálok a nyerteseknek!!
Honnan lehet Miss Rose palettákat rendelni?
Köszönöm!

sunbeam írta...

Szia. http://www.parfumgyartas.hu/webshop/index.php/cPath/10_25?osCsid=c8a177db4e6c6f8feecfa46702d78403
Ez az egyik oldal, illetve én Szegedről szerzem be, van itt egy bolt, ahol elég sok termék van. De itt rendelnek is neked, ha kell vmi.

m.bunny írta...

gratula a nyerteseknek:)pedig hirtelen úgy megörültemmikor megláttam a nevemet,aztán elolvastam:(:(: :D

Fanni írta...

Nina!
Miss Rose van a westendben a Fetish nevű boltban. Hátul a smach-nál.