01 december 2010

Napi smink - egyszerű kék /step by step/

Azaz tegnapi smink, de nem gond :). Ez egy 5perces smink, tökéletes rohanásra. Nem szerettem a kéket magamon, de mióta nézegetem a sminkes blogokat, rájöttem, hogy szeretem. Ma Babus is kék sminket csinált, de az övé jóval bonyolultabb, szóval akit érdekel az ötletesebb smink, akkor katt ide :).

Ó, azok az árnyékok

Egy kis magyarázat a képekhez. Miután lealapoztam a szemem, a házi gyártmányú szemhéjalapozómmal, festettem egy kis fehéret a szemzugba(1.). (2-3.) Ezután jött egy kis világoskék, amivel kitöltöttem a fedetlen részeket - mélyítő vonalig, vagy csak a mozgó szemhéjat, mikor hogy. (4-6.) Majd ezekbe a színekbe belesatíroztam egy lilásabb árnyalatú kék szín. 


(7-8.) Majd az Essence 2 az 1-ben, 07-es, kék szemceruzájával kifestettem az alsó szempillák tövénél (világosabb kékkel), a vízvonalat (szintén világosabbal) és a sötétkékkel pedig a felső szempillák tövénél. (9.) És egy kis szempillaspirál (Essence).


A számat pedig egy Nude színű rúzzsal festettem ki (Maybelline). A végén meg javítottam egyes hibákat.

3 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon jó lett!Bár vhogy a kéktől mindig tartok. Azzal vagyok a legbénább...nem tudom miért. Ezek a lépésről-lépésre képek nagyon jók, így én is bele merek vágni.:)

sunbeam írta...

Én is így voltam a kékkel, abszolút nem mertem használni. Talán azért, mert kipróbálás céljából mindig felkentem az egész szemhéjamra, és borzalmasan néztem ki. De ha világos szín van a szemzugban és a kék csak középtájt kezdődik, a sötét meg csak a legvégén kerül rá, akkor egész baráti :)

Timcsike írta...

Nekem is tetszik, es en is pont igy voltam a kekkel, ugyanigy probaltam ki :D de kezdek megbaratkozni a kekkel, mar csak a zold a mumus:))