17 december 2010

Miss Rose paletta + 1

Azt szeretem a Miss Roseban, hogy piszok olcsó és nagyon jó. Viszont alig van matt palettája, mint ilyen fényes és vizes hatású. Ez nem baj, csak néha uncsi. Most egy Miss Rose palettát mutatok nektek, illetve egy noname (valami Butterfly collection) duo szemhéjpúdert, ami matt! :).




A képekért katt a továbbra:

A mintákat smink alap nélkül készítettem, illetve az utolsó, a duo szemhéjpúdernél van alappal és anélkül is.
A Miss Rose paletta, 750 magyar pénz (:)), a másik pedig 330 Ft.
(A kézfejem azért ennyire eres, mert 'megviselte' a sok sminklemosás... bocsi)




A felső sortól haladtam lefelé:



Vakuval


Vakuval

Sajnos ez nem olyan jól pigmentált :(

Vakuval, balra alappal.

Vélemény:

Ár: Mindenképpen megérte a Miss Roset megvenni, a másodikat majd kitalálom még, hogyan tudom használni. 
Színek: Gyönyörűek!
Pigmentáltság: 100% (A kettes szemhéjpúderre ez nem vonatkozik)

Imádom a Miss Rose palettát, annyira szépséges!

9 megjegyzés:

Emese írta...

Nekem is van Miss Rosé szemfestékem és röhejesen olcsó volt és nem is rossz. Abszolút megérte azt a pár száz forintot.

Maditta írta...

Na igen kész vicc ez a Miss Rose. Én kb. 3 hete vettem a józsefvárosi piacon egy miss rosé palettát barna, bronz és arany színekkel, 700Ft-ért. Azt hittem nagyon rossz lesz, mert hát olcsó és gatyi. De annyira meglepődtem. Egyik nap ötvöztem az Essences szemhéjfestékemmel, és a nap végére az essence sehol, de a Miss Rosé tündökölt. Nem tudod/tudjátok hogy pesten hol lehet kapni A Jüzsefvárosi kivételével ilyen terméket?

sunnysideup írta...

Maditta: Mindenhol, ahol árulnak kínai sminkeket és hamisítványokat. Ázsia centerben tömegével:) De lehet a Pólusban is, fodrászkellékeseknél néhol. Amúgy én úgy tudom, hogy a Miss Rosé Lancome koppintásnak volt szánva, és hát jól sikerült:)

petralize írta...

én is szoktam kísérletezni ilyen olcsó festékekkel, viszont egy kérdésem lenne, ez a miss rose festék mennyire pigmentált? mármint úgy értem, hogy nagyon csalóka tud lenni, hogy a teteje nagyon szép fényes, de két használat után már teljesen lekopik róla.

sunbeam írta...

Én nagyon régóta vásárolok Miss Rosé termékeket, egyikkel sincs ilyen problémám, hogy a teteje fényes, de alatta nem. Viszont a csillámpaletta az ilyen. Az katasztrófa, azt nem ajánlom. Az csak a tetején fényes, az alján ilyen szörnyű massza van.

Fruh írta...

Egyetértek a Miss Rosé sminkcuccokkal kapcsolatban. Árban és minőségben is kiváló, sokkal jobban megéri mint mondjuk az Avon.


http://breakfastatfruh.blogspot.com/

morphine írta...

Húú,na végre valaki akinek van BUTTERFLY szemfestéke.
Nemrég kaptam valakitől egyet(rózsaszín és lilla) de amilyen jól néz ki,épp olyan sz.r.Ecsettel,szivaccsal,ujjbeggyel próbáltam mintát venni,de nem sok sikerrel.A lilla még legalább látható,a pink viszont mintha ott sem lenne.Kár..

sunbeam írta...

@morphine viszont annyira jól néz ki, de tényleg nagyon sz@r :S

Fanni írta...

Maddita:
A westendben hátul a mach-mál van egy volt, a neve Fetish. Én ott szoktam miss Rosé cuccokat venni.árban is egész jók, és a minőség valami hihetetlen.