02 december 2010

Makeup Geek Store rendelés - 2.

A NYX Runway Collection palettával érkezett még kettő krémes tus is, most azokról készítettem Nektek képeket. A MUG online shopjában nagyon nagy választék van tusok terén is, színekből is mindenki találhat a számára megfelelőt. Én egyelőre ezüstöt és aranyat rendeltem, gondoltam Karácsonyra megfelelőek lesznek, de inkább rendeltem volna valami olyan árnyalatot, ami sokkal jobban kihasználható. Az online shop ezen a linken található, én még biztosan beszerzek sok-sok színt, mert nagyon szépen lehet velük dolgozni.


Többi képért és véleményért katt:


Ahogy látjátok, a Platinum és a Glod Bliss árnyalatokat vettem meg. Mindkettővel szépen lehet dolgozni, ám az arany színű elég darabos, kicsit csomósodik. Ezzel van egy kis gondom, de biztosan van rá megoldás. Darabja 6$, átszámítva kb. 1260 Ft. Jöjjenek a minták.
Gold Bloss. Láthatjátok, hogy meg van törve. Viszont a látszat
ellenére nem száraz, pont annyira krémes, amennyire kell. De
csomós :(.

Szintén meg van törve, viszont ebben sokkal több van. Ez az üveg aljáig van,
a Gold pedig a feléig. És ez a Platinum árnyalat.

Balról: Gold Bliss, Platinum
És a szemen is szépen mutat (nincs alatta alap):




Értékelésem:
Ár: 6 dollár volt, forintban kb. 1260 Ft. A kis üvegcsékben elég mennyiség van egy életre, tekintve, hogy nem mindennapi színek, biztosan sokáig kitartanak. 5/5
Pigmentáltság: 5/5
Kezelhetőség: Könnyű velük dolgozni, viszont csomósodik. Ez nem tudom még mennyire lesz zavaró a jövőben 5/4
Csomagolás: Tökéletes.. 5/5
Színek: Inkább alkalmi színek, de biztosan van, akinek ez hétköznapra is megfelel. 5/5

Biztosan fogok még vásárolni ilyen tusokat, nagyon megszerettem ezt az állagot. És rengeteg szín van a MUG store-on :). Nektek mi a véleményétek az ilyen tusokról?

2 megjegyzés:

Emese írta...

Szépek:) A platinum jobban be jön, de a Gold Bliss meg most pont jó lenne, mert ünnepi. Én a tusokban béna vagyok...de néha összejön.:)szemceruzával szoktam kihúzni a felső szemhéjamat, de már nagyon érik bennem,h beszerezzek egy zselés fekete tust. :)

Zsuzsi írta...

Nekem csak elf-tusom van, elvileg kék, de inkább fakó-fekete. Akartam rendelni most lilát és barnát...meg még sokat, de pont nem volt készleten ez a csillámos és most már ecsetet is adnak hozzá.