21 december 2010

Könnyed vacsi

Imádom a salátákat :), csirkemellel főleg :). Most következzen egy nagyon egyszerű recept, igaz, egy kicsit időigényes, de megéri, mert nagyon finom :). Ha kíváncsiak vagytok a receptre, akkor katt a továbbra:


Amire szükség lesz:
csirkemell
gyorspác
kenyér
salátához zöldségek - én Eisberg salit használtam
salátaöntet - házilag is el lehet készíteni, majd látjátok a képen, én mit használtam

Első lépésként a csirkemellet felkockáztam, és bepácoltam. Fokhagymás gyors pácot használtam, nagyon finom ízt ad a husinak, de akármilyen pác megfelelő, ízlés szerint. Ezt hagytam állni egy darabig a hűtőben, addig 2 szelet kenyeret felkockáztam, és megpirítottam gázon - pontosabban Anyukám :). Ezután a husit is megpirítottam, és megvártam amíg a pirított kenyérrel együtt kihűl. 
piphusi

kenyér
Amikor minden kihűlt, elővettem egy szép és nagy salátás tálat és beleöntöttem a 2 zacskó Eisberg salátát. 


Ezután összekevertem a husival és a kenyérrel, majd ráöntöttem 5 darabot, ebből a salátaöntetből:


És végül kész lett a fincsi és nagyon laktató saláta :)

Remélem kipróbáljátok és Nektek is ízleni fog :).

4 megjegyzés:

Emese írta...

Jól néz ki! Ki fogom próbálni!! köszi:)

SmithB írta...

énis:)

Bogca írta...

Én gyrost szoktam csinálni, lehet kapni kotányitól görög fűszerkeveréket.
Kettőnkre szoktam csak főzni, úgyhogy 1 tasak elég két alkalomra, mert egyszerre csak 250 g csirkemellből csinálom. Felvágom csíkokra, összekeverek 1 dl olajat a fűszerekkel, és beleforgatom a húst, hagyom állni, ameddig a zöldségeket összevagdosom. Saláta (jégfej, bármi), paradicsom, lilahagyma, uborka annak aki szereti, meg szoktam rá tenni édes káposztát (kimérve szoktam venni a piacon vagy tescóban is van aréna plázában ilyen kis stand, házi kápi, finom nagyon).
Serpenyőben szép pirosra szoktam sütni a húst, a salátát meg nem keverem össze, hanem a különböző zöldségeket egymás mellé kis kupacokba pakolom, joghurtos kapros öntettel meglocsolom, meg csípős darált pirospaprikával (olyan, mint az erős pista, nagypapám csinálja)
nagyon finom, laktató, és egészséges:)

sunbeam írta...

Ilyet én is szoktam csinálni és nagyon-nagyon szeretem :)