27 december 2010

Barna paletták

Már régóta szerettem volna mintákat csinálni Nektek ezekről a palettákról, de sosem jutottam odáig. Most végre van időm fényképezgetni, és jó gép is van nálam, tehát lefényképeztem a következő 3 palettát:
E.L.F. Natural Eyeshadow palette (~1100 Ft.)
AVON Neutral Tones (~1800 Ft.)
Névtelen paletta, amelyet Szegeden vettem a Kincses szigetben (300 Ft.)


A bejegyzés folytatása:


Tehát az első paletta, amelyet leteszteltem, az E.L.F. Natural Eyeshadow paletta. Szépen pigmentált, viszont a szemem nekem nem használható túl könnyen. A legvilágosabb színnel és a 2 legsötétebbel nagyon szépen lehet dolgozni, de a többi nekem nem fedi be szépen a szemhéjam. Ajándékba kaptam az elf-től a rendelés mellé, tehát nem veszítettem vele semmit, de másikat vásárolni biztosan nem fogok.


Az első sor színei

A második sor színei
A második tesztalanyom az AVON barna palettája, amelynek a színei kicsit hasonlítanak a Naked paletta első pár színére, de nem szeretném egy lapon említeni a kettőt. Nem azért mert nem jó ez a paletta, csak nekem nincs Naked palettám, csak a tesztek alapján tudom ezt mondani, hogy hasonlít. Tehát ez az AVON paletta számomra tökéletes. Nővéremtől kértem ajándékba, mivel nagyon beleszerettem a barna színekbe és ez egy darabig elég lesz - amíg meg nem érkezik a WARM paletta :D. Szintén szépen pigmentált, nagyon jól el lehet dolgozni a szemhéjon, könnyen felvihető. A szemhéjam is szépen befedi, elég egyszer átmenni rajta egy színnel. (Ma nem erősségem a fogalmazás...)



Az 5.,6.,7.,8. szín

Az 1.,2.,3.,4. szín
És végül a számomra legkedvesebb paletta. Nagyon-nagyon szeretem, gyönyörű színei vannak, naponta használom. Itt nem használtam alapot, a másik kettő palettánál igen, de csak folyékony alapozót. Imádom!

A bal oldali 4 szín

A középső - és a jobb oldai 4 szín
Nektek megvan valamelyik paletta ezek közül? Vélemények?

3 megjegyzés:

Babus írta...

köszi:) ez a harmadik nagyon szép, az elf meg tényleg nem annyira jó, főleg ha még nem is hsználható könnyen szemen:/

Lucacica írta...

Ez a noname tényleg nagyon szép. Most én is láttam kínaiban egy lila összeállítást, álomszép, szerintem meg fogom venni, mert 6 szín kerül 2 szájfénnyel 500ft-ba. Próbát megér

Neutral Tones sokáig volt kedvencem, ha siettem akkor előkaptam és 2-3 színnel szép kis nappali sminket lehet összehozni.
A smokey eyes-os 8as palettát is nagyon szeretem! :)

sunbeam írta...

@Babus lehet, hogy másnak bevált ez a paletta, keress neten swatch-okat :). Lehet, hogy csak nekem nem jó :/