24 december 2010

Az én karácsonyi sminkem - szemeim

Ahogyan a címben írtam, csak a szemeimről készítettem képeket, ezek sem tükrözik sajnos a valódi színeket. Egész arcos képet nem tudtam csinálni, itthon nem olyanok a fényviszonyok, mint a lakásban, ahol máskor sminkelek. Nézzétek el nekem légyszi :). Én egy egyszerűbb sminket választottam, ugyanis éjféli misére is megyünk és nem akartam kétszer sminkelni. Annyira hiányzik egy műszempilla, de csak ne úgy menjek már a templomba :D.

További képekért és terméklistáért katt:


Készítettem vakuval is képet, ugyanis így jobban visszaadja a csillámok fényét.




A szemem lealapoztam az e.l.f. szemhéjalapozójával, majd egy világos aranyszínű pigmentet (lent kép) a házi mixing mediumommal összekevertem, a mélyítő vonalig felfestettem az így kapott színt. Egy nagyon szép, fényes, metálos arany szín lett az eredmény. Ez egyébként inkább alapnak szolgált. Ezután csillámzselét vittem fel óvatosan, a már megszáradt arany színre, és ecsettel beledolgoztam az arany színű csillámport. Ezt láthatjátok a mozgó szemhéjon. A mélyítő vonalnál egy bronzos szemhéjpúdert dolgoztam el, igyekeztem a csillámok erős kontúrját megtörni. Majd egy rózsaszín essence mono(08 summer love) szemhéjpúdert vittem fel a szemöldökcsont alá. Végül pedig következett a szemhéjtus - ezt egy külön ecsettel vittem fel, mert folyékony tussal dolgoztam, amelynek az ecsetje könnyen felveszi az arany csillámokat, és később nem biztos, hogy örültem volna annak, ha ilyen csillámok kerülnek a szeméjamra.

Pár kép a felhasznált termékekről:

1 megjegyzés:

JulietDead írta...

Nagyon tetszik:)