13 november 2010

NYX Runway Collection paletta

A napokban érkezett meg a Makeup Geek Store-tól rendelt csomagom. Egyik értékes résztvevője ez a NYX paletta, 10 szuper színnel. A Runway Collection 05-ös palettája, ami Super Model névre lett keresztelve.


Több képhez és véleményre katt:
A képeken nem használtam semmilyen szemhéj alapozót, de így is elég intenzívek a színek. 1-2 blogon azt olvastam, hogy alap nélkül kb. 3 órát bírnak a színek, utána szépen megülnek a kis szemhéjráncokban. Kicsit több pigmentáltságot vártam a színektől, applikátorral könnyebb felvinni, mint ecsettel. A sötétebb színek viszont erősek, azokhoz az ecset is tökéletes.

Felül dobozban, alatta pedig a paletta

Nekem nagyon tetszik a színek összeállítása. Akár hétköznapra, akár bulihoz is lehet használni. A csomag átvétele után gyors ki is próbáltam és egy tökéletesen visszafogott sminket sikerült összehoznom, amivel el is mentem dolgozni és pár dicséretet is begyűjtöttem.
A képeket sajnos nem sikerült természetes fényben lefényképeznem, de a gépen próbáltam 1-2 beállítással visszahozni a természetes fényt





 Értékelésem:
Ár: 9.29 dollár volt, forintban kb. 1800 Ft. Szerintem kicsit túlértékelt paletta. 5/2
Pigmentáltság: 5/3
Kezelhetőség: felvitelkor nem szóródnak szét a festékporok, a megfelelő eszközzel szépen felvihető a szemre. 5/5
Csomagolás: Semmi felesleges írás, vagy giccs. Letisztult grafika. Viszont a paletta szépen gyűjti az ujjlenyomatokat, a maga fényes hatásával. 5/4
Színek: Ahogy már írtam, egy szépen összeállított paletta, mindennap használható és igazán variálható színekkel. Más palettákkal együtt is ajánlott. 5/5

Nem vásárolnám újra, ár-érték arányban vannak sokkal jobban értékelhető paletták is. De ez nem jelenti azt, hogy nem tetszik! Tetszik!

Nincsenek megjegyzések: