29 november 2010

Napi smink - sötétkék füstös szem

Sziasztok.Most ismét egy napi smink következik, egy szülinapi smink :). Lehet, hogy nappalra egy kicsit erős, de ilyen kedvemben voltam :).

További képekért és terméklistáért katt:

A szemeimet reggel enyhén füstösre festettem, reggel 7-kor annyira tellett, de órák után hazasiettem és gyors megerősítettem :). Így a színek is élénkebbek lettek.

Opsz egy szempilla...





A szokásos fehérebb, világosabb festék nem hiányozhat most sem a szemzugból, ezzel érzem magam igazán biztonságban :). Még nem mertem kipróbálni, hogy nincs semmi világos szín a sarokban, de már szemezgetek 1-2 sminkkel. Ezután összemostam egy középkék, egy lilás és egy sötétkék árnyalatú festéket, kifelé haladva a szemsarkak felé. A szemöldök alatt ismét világos, kiemelő színt használtam. És a végén egy fekete krémes szemtus + a spirál - ami reggel elmaradt és olyan meztelennek éreztem magam :S.

Használt termékek:
(Azon gyártók termékei is szerepelnek a listán, akik végeznek állatkísérleteket. Többet tőlük nem vásárolok, ahogyan írtam, viszont a termékeit már elhasználom, ha egyszer megvettem :(. Viszont nektek sem ajánlom a vásárlást.)

Arc: 
alap
Clean&Clear 
Shine Control
alapozó
Essence Soft&Natural
Manhattan Powder Mat Make Up - árnyékolás
Essence 3in1 korrektor
kiemelés
Miss Rosé pirosító - rózsaszín
Miss Rosé bronzosító
púder
Rimmel Stay Matte 05
BIPA Bronzing Powder, Sunny Girl 

Szem:
alap
saját készítésű natúr alap
színek
tus
Essence Denim Wanted tus - fekete
szempillaspirál
Essence False Lashes 

Ajak
rúzs
NYX Round Lipstick Strawberry Milk

9 megjegyzés:

suzie írta...

ez nagyon tetszik, szép lett! :)

Lumena írta...

nagyon szép :)

Timcsike írta...

Szep:)
Az arcodra mindig ennyi minden kerul? Olyan soknak tunik a felsorolas alapjan:D

Babus írta...

szép:)

Emese írta...

Nagyon szép lett! A rúzs színe különösen tetszik. És a szemtus olyan jól lett megcsinálva. Nekem sosem sikerül ilyen szépen. van rá vmi trükk, h ilyen széép legyen, mint Neked?köszi

sunbeam írta...

Uh köszi. Hát a tusvonal szerintem most épp nem a legjobb. Én úgy szoktam elkészíteni, hogy először középről haladok kifele és úgy hozom meg a vonalat, attól függően, hogy milyet akarok. Van, hogy felfele kunkorítom, stb. Változó. Nagyon sok technika is van, youtube-on rengeteget találsz. Suzie-nak van egy cicás sminkes videója, ott pl. nagyon jó szerintem a tusvonal, nézd meg. (Az első hozzászólást ő írta - nem tudok ide linkelni :S)

evil-she-devil írta...

úú, nagyon szép lett! :) Milyene rős fedésű az essence alapozó? az egyetlen termékük amivel eddig nem kerültem közelebbi viszonyba ..eddig :)

sunbeam írta...

Nem erős. Alapnak tökéletes, de építeni kell rá. Csak óvatosan, mivel én is néha elhibázom és vastag lesz. Én szeretem ha van egy vékony alapozó és arra építhetek. Igazából nem szoktam utána az egész arcot újra lekenni, csak világosat a T-vonalra, sötétet az arccsontra és az állra, meg a hajtövekhez. Ezek alá tökéletes. Magában fos.

Evelin írta...

szia Mártiiiii!!!

tök jó a honlapod:)nagyon tetszik,és nagyon ügyes vagy:)
puszi