27 november 2010

Körömlakk próba - Essence Surfer Babe

Nem mondom, hogy sorozatot indítok, mert annyi márkájú körömlakkom nincs, hogy egy szezonnyi epizód legyen, de pár darab azért akad :). Lényeg: vannak körömlakk tesztek a blogon (itt találsz párat), viszont mindig csak akkor készült kép, amikor felkentem. Tartósságát látva, most minden nap lefényképeztem, tegnap készítettem képet utoljára, mert már elég randa :(. 3 kép készült, tehát szerdán festettem fel.

Ami mindig igaz lesz ezekre a tesztekre: alappal és két rétegben festem fel a körömre. Nem kímélem, de nem is esek neki súrolókefével. A szokásos teendőket csinálom minden nap, rengeteg kézmosás, mosogatás, hajmosás és a többi.

A héten, a már bemutatott, Essence Surfer Babe 02-es árnyalata (Pointbreak) volt a tesztalany.
Képekért katt:

Első nap

Második nap

Eddig jól bírta a strapát, azonban tegnapra feladta a harcot.
Ezer bocsi a körömágyam látványa miatt :(
Lusta voltam lemosni és még most is a körmömön van, de nagyon igénytelenül néz ki. Nagyon sokat kopott tegnap óta is :(.

Ti mikor mossátok le a körömlakkot, azon kívül, ha van időtök?

3 megjegyzés:

Sophie írta...

Nincs essence körömlakkom, de nem lepett meg. Sok helyen olvastam, hogy az essence körömlakkjai nem a legjobbak.

Sophie írta...

De azért jó volt erről meggyőződni is ;)
köszi a bejegyzést

sunbeam írta...

Annak tökéletes, aki szereti 2 naponta festeni a körmét :D.