26 november 2010

Essence Négyágyas szemhéjpúder

Miután végre itthon is kapható az Essence Metallics kollekciója én sem hagyhattam ki, hogy megnézzem. Négyes szemhéjpúdert nem vettem, a pénztár előtt raktam vissza a helyére. Viszont Jumbo cerkát igen, ami gyönyörű színű, de nem használható úgy, mint a NYX jumbo-ja. Mágnes is a kosárba került, de én tudatlan, nem tudtam, hogy csak az essence ezen kollekciójának körömlakkjaival működik - így körömlakkért mehetek vissza...
Na de a lényeg. Már régóta szemeztem, az állandó termékek között lévő négyágyas szemhéjpúderrel. Meg is vettem gyorsan, a 14-es so cute palettát. Tesztért, véleményért katt:

Folytatás:


Itthon próbáltam csak ki, a boltban megadtam neki az esélyt, bízva az essence jó minőségében. Azonban csalódnom kellett. Egyáltalán nem látszik a kézfejen, ha nincs alatta semmilyen alap. Ez nagyon elkeserített, ugyanis nem ezt szoktam meg ettől a márkától. De gyors kentem egy kis alapot is a kézfejemre és egyből jobb kedvem lett. Így már szép és használható színeket kaptam:

Vakuval



Szerintem kitaláljátok hol használtam alapot és hol nem :)


Értékelésem:
Nem tudom, hogy csak ez e ilyen gyatra, de alap nélkül használhatatlan. 
Ár: 699Ft. 5/4
Pigmentáltság: 5/5 - alappal 5/0 alap nélkül
Kezelhetőség: Szépen eldolgozható 5/5
Csomagolás: Szokásos csomagolás. Könnyen felnyitható. 5/5
Színek: Használható minden helyzetben, gyönyörű színekkel. 5/5


400. bejegyzés :)

1 megjegyzés:

Coup de Foudre írta...

Mindig erősen elmélkedtem rajta, mert tetszeni tetszik, csak élőben nem hengerelt le... de asszem legalább egyet fogok venni :D