14 november 2010

Essence Metallics szemhéjpaletta

 Ahogyan már írtam, Szlovéniában sikerült beszereznem ezt a palettát. Ausztriában szerettem volna bevásárolni a kollekcióból, de teljesen ki volt fosztva minden DM-ben, Rossmann-t nem is találtam. Itthon pár száz forinttal olcsóbbak a cuccok, én ezt kb. 1100 Ft.-ért vettem. 

Véleményért és további képekért katt:
A színek nagyon szépen pigmentáltak. Alap nélkül is intenzívek a színek, de alappal még csodásabbak. Ez főleg a sötét színekre jellemző. A világos barnába 2-3* bele kell "mártani" az ecsetet, hogy szépen fedjen, de a többi színből elég egyszer is. A gél-szerű festék nagyon jó ötlet volt, hogy bekerült a palettába. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, szépen pigmentált, isteni. Az egyik kedvenc palettám lett, amit bármikor szívesen újravásárolnék. Ecset nincs hozzá, ahogyan a képen is látható.
Szemhéjalapozóval(E.L.F.) és anélkül is készítettem képeket. Természetes fényben sikerült fényképeznem.
Következzenek a képek:
Ez a legvilágosabb szín. Alul látható alappal, felül pedig alap nélkül. (1)
A világosbarna melletti szín, bal oldalt/alul alappal. (2)
A világosbarna alatti szín, bal oldalt/alul alappal. (3)
A legsötétebb szín, az előző mellett találjuk meg a palettában. (4)
Az ötödik szín, a gél-szerű szemtus. (5)

A képek feliratában található zárójeles számok jelzik a paletta hátoldalán lévő számokat. Azaz a színek elhelyezkedését.
Értékelésem:
Az Essence-től már megszokott JÓ minőség, elérhető áron!
Ár: 3.89 euró volt, forintban kb. 1100 Ft. Itthon olcsóbb szokott lenni, kb. 900 Ft, de így is megérte. 5/4
Pigmentáltság: 5/5
Kezelhetőség: felvitelkor nem szóródnak szét a festékporok, a megfelelő eszközzel szépen felvihető a szemre.5/5
Csomagolás: Szokásos csomagolás. Könnyen felnyitható. 5/5
Színek: Használható minden helyzetben, gyönyörű színekkel. 5/5

Bátran ajánlom mindenkinek.

3 megjegyzés:

evil-she-devil írta...

nevetséges,hogy ide hozzák kb utoljára..

sunbeam írta...

Bezony-bezony :(

bettynova írta...

Én már annak is örülnék, ha látnám végre az üzletek polcain, de sehol semmi.
És a jövőheti akciós rossmann újságban sincs, pedig az új kollekciókat mindig leakciózzák...