15 november 2010

E.L.F. zsákmány Part I. - 'Shimmer' szemceruzák

A Shimmer Eyeliner Pencil névre keresztelt ceruzákhoz nagyon sok reményt fűztem, gyönyörű színekben találtam meg őket az interneten. Éppen ezért nagyon örültem, amikor az E.L.F. újra feltöltötte a készleteit. Azonban nem váltott be minden reményem, sajnos nem a legjobbak.


Véleményért és a tesztért katt:
Nagyon örültem, hogy ismét pár nap alatt kiszállították a csomagot, ezzel ismételten nem volt baj. Viszont meglepődtem, hogy elég kicsikre sikeredtek a ceruzák. Nem egy hatalmas probléma, és túl is jutottam volna rajta, ha olyan 'húdeszépek' lennének.
Egy gyors vélemény: puha ceruzák, és némelyik szépen van pigmentálva. Kézfejen szépen mutatnak, de a szemhéjon már 1-2 elbukott. Szemhéjalapozót használtam. Következzenek a képek:
Sorrendben, balról jobbra:
7601 Iconic Ivory
7607 Twinkle Teal
7604 Gunmetal
7603 Blissful Blush
7609 Black Bandit
Minden kép természetes fényben készült, csak különböző helyzetekben.



Ahogyan látjátok, kézfejen szépen néznek ki, ám szemhéjon mégsem:
Szemhéjalapozó+szempillaspirál segítette a dolgukat.
Iconic Ivory. Talán-talán megelégszem vele, de nem a legjobb fedésű és hiába puha, jóóó sokszor át kellett húzni vele a szemem, hogy meglátszódjon.


Blissful Blush. Őt vártam a legjobban, még ajándékba is rendeltem, annyira szép volt a kézfejeken. De sajnos a legrosszabb. Abszolút nem látszódik, nagyon halovány. Nagyon nem vagyok megbékélve vele :(.


Íme a legszebben pigmentált, a Twinkle Teal. Szépen befogja a vízvonalat is, viszont ott sem bírja sokáig. Talán ő a legtartósabb és a legszebb.


Black Bandit. Mondanom sem kell, hogy 10 másodperc után felragad a szemhéjamra, ti is látjátok... Egyébként szép színű, kellemesen puha, könnyű vele dolgozni. De nem tartós ez sem.



Gunmetal. Semmi újdonság, ugyanaz a véleményem, mint az előzőekről.



Tipikusan azok a szemceruzák, amiktől Isten óvjon engem. Szerencsére elkerült a sors az ilyenektől... Utálom, ha felragad 1 másodperc után a szemhéjamra. Tudom-tudom... vigyek fel rá egy kis szemhéjport... De akkor is gáz. 



Értékelésem:
Sajnos nem a megszokott minőség :(. Nagy csalódás.
Ár: 1.5 font volt, forintban kb. 490 Ft. Ha nem lenne vele ennyi gond, akkor bátran mondanám, hogy megérte, de így semmiképp. 5/1
Pigmentáltság: 5/2 
Kezelhetőség: Puha, némelyiket könnyű felvinni, de a fehérrel volt egy kis küzdelmem. 5/3
Csomagolás: Kicsi, viszont plusz pont a hegyezőért a végén! 5/4

Színek: Szép színek lennének, ha használhatóak lennének.  5/3

Én sikeresen bevásároltam, ha ti is szeretnétek kipróbálni, maximum egyet rendeljetek. De én nem ajánlom :(. Inkább Essence.

9 megjegyzés:

bettynova írta...

bátor csajszi vagy, hogy a glitteres szemcerkát fel mered tenni a vízvonaladra..én nem merném.
Köszi szépen a tesztett, már én is szemeztem ezekkel, a Teal még mindig tetszik

sunbeam írta...

Ami azt illeti, nincs benne olyan sok csillám/glitter, hogy úgymond 'káros' lenne, vagy fájna. Azt nem erőltettem, ha nem fogja be, akkor nem. Viszont a fehér az fájós...

Zsuzsi írta...

Én is ma fogok rendelni, de egyelőre csak egy lesz a kiválasztott...majd beszámolok.

evil-she-devil írta...

ÁÁ én a primer+csodatusra várok de lassan másfél hónapja nincs..*kattog* remélem még az ünnepek előtt behozzák!

sunbeam írta...

A sima primert én végre megtudtam rendelni és nagyon jóóóóó!!! Ha más nem, azt rendeld meg :). Állati!

evil-she-devil írta...

már egy komolyabb csomagocska össze van állítva,csak fel kéne tölteni a raktáraikat :P

sunbeam írta...

FB-on írtak nemrég, hogy néhány termék ismét visszakerült a raktárba. Én gyors rendelni is akartam, de lemaradtam a free shippingről, szóval várok kb. 1 hetet :).

evil-she-devil írta...

beállítotam,h ha megjönnek a termékek akkor küldjön mailt..luste egy banda az is tuti :D

sunbeam írta...

Nem is az, hogy lusta banda, hanem egyrészt marha sokan rendelnek tőlük, másrészt lehet, hogy csak amcsiban van gyár. Habár lehet, hogy oltári nagy baromságot írtam most, mert simán lehet, hogy ott is van gyár :D