13 november 2010

Egy rendkívül egyszerű napi smink

Réges-régen olvastam egy sminkes blogban, hogy kék szeműek használjanak barnás-bronzos színeket. Több se kellett, be vásároltam is 1-2 palettát. (Még, hogy a blogok nem befolyásolják az embert:P - ezelőtt magamra nem mertem volna kenni ilyen színeket)
Szerencsémre sikerült igazán szép palettákat találni, de a legjobb hatást, az Essence Metallics 03-as darabjával tudtam elérni. Nem tudom, hogy itthon kapható e már, én Szlovéniában szereztem be, örültem, hogy találtam. Teszt holnap a palettáról.

Na de most lessük meg, mit is alkottam. Ne gondoljatok semmi bonyolult sminkre, abszolút letisztult és egyszerű, mégis szépen kiemeli a szemem színét - szerintem és a főnökeim szerint is :). Bekerült a hétköznapi - mindennapi sminkjeim közé :).




Termékek amelyeket használtam:
Arc: 
alap
Manhattan Make Up Base
alapozó
Kryolan
Manhattan Powder Mat Make Up
kiemelés
Essence Creamylicious bronzosító
BIPA SUNNY GIRL - Cameo
púder
Rimmel Stay Matte 05

Szem:
alap
saját készítésű 
színek
Essence Metallics 03 Copper Rulez!
tus
Essence Metallics 03 Copper Rulez!
szempillaspirál
Essence False Lashes 

Nincsenek megjegyzések: