17 november 2010

Coastal Scents csomag

Végre a napokban megérkezett a várva-várt csomagom :). Nem tartalmazott sok terméket, csak a legfontosabbakat - számomra. 5 db ecsetet rendeltem és természetesen a 88-as palettát. A mattra esett a választásom, egyelőre ezt jobban tudom hasznosítani, ha nagyon beleszerelmesedem, akkor megrendelem a csili-vilit is :).


Képek a tovább után:
Ahogy látjátok az előző képen, szépen be volt csomagolva ezzel a hatalmas kipukkasztható cuccal a paletta, de még így is féltem kicsit, amikor kibontottam, hogy nem e lesz eltörve 1-2 szín. Szerencsére abszolút nem sérült semmi sem. Amikor kinyitottam kicsit meglepődtem a színek méretén. Olvastam sok-sok helyen, hogy milyen kicsik, de ennél azért nagyobbat vártam. De úgysem fogom elhasználni őket belátható időn belül, szóval ez sem gond.
A színekről: nagyon szépek, és a pigmentáltságukra sincs semmi panasz. Természetesen nem próbáltam ki mindet, de párnak bemutattam az ecsetemet és nagyon örültek egymásnak :). Szépen fednek, kevés festék is bőven elég, és szépen befedi a szemhéjat. Én alap nélkül próbáltam ki, így is teljesen meg vagyok elégedve. Persze a tartósságát biztosan növeli a szemhéjalapozó. És persze intenzívebb is a szín.
A másik dolog ami meglepett, amikor felnyitottam a palettát, az onnan kiáradó szag. Ez már nem az illat kategória :D. Teljes mértékben megegyezik a vízfesték szagával/illatával. Csak kicsit erősebb. De majd elmúlik... remélem...




Alap nélkül



És az ecsetek. Rendkívül puhák, egy szál sem hullott ki, akármennyire strapáltam. A csomagoláson felhívják a figyelmet, hogy mossuk meg az ecsetet első használat előtt. Ez pozitív, habár szerintem senki sem használ egy új ecsetet sem úgy, hogy ne mosná meg előtte. Szépen lehet velük dolgozni, imádom őket :).

Divine Taklon Liner $1.95 ~ 395 Ft.
Destiny Precision Angled Liner Brush $2.19 ~ 445Ft.


Balról jobbra:
Divine Medium Eyeshadow Brush $2.49 ~ 505 Ft.
Divine Large Eyeshadow Brush $2.49 ~ 505 Ft.
Chisel Fluff Large Shadow Brush $2.75 ~ 557 Ft.
És még egy pozitívum a végére. Imádom az apró ajándékot, teljesen el tudnak bűvölni vele. Nagyon tetszik, hogy egy kis fekete ajándék tasakban érkeztek az ecsetek. Valamint a mintától is oda, meg vissza vagyok :). Kaptam ugyanis a vásárlásért köszönetként egy szemhéjfesték mintát, Tawny színben. Ilyen színt sosem szoktam használni, kiváló alkalom arra, hogy kipróbáljam. Igaz, még felnyitni nem tudtam a tubust :D


Értékelésem:
Remélhetően beváltja a hozzá fűzött reményeket, mindenki nagyon dicséri. 2 hét alatt érkezett meg Amerikából, még a rendelés napján feladták a csomagot!
Ár: Az ecsetek kb. 4-500 Ft.-ok voltak!!! Itthon, ilyen jó minőségű ecsetet ennyi pénzért nem fogok kapni. Rendkívül nagy a választék a honlapon, érdemes megnézni! A paletta ára szintén pofátlanul kevés volt. 3800 Ft. körül mozog az ára... Abszolút megért minden forintot! A szállítás egy kicsit sok, 3000 Ft., de még így is elégedett vagyok.  5/5
Pigmentáltság: 5/5
Csomagolás: Szokásos csomagolás. Könnyen felnyitható. 5/5
Színek: A szivárvány 88 színe egy palettába sűrítve.  5/5

7 megjegyzés:

bettynova írta...

SZÉP!!!
Én azért nem akarok 88 palettát venni, mert akkor már lesz minden színem és akkor nem tudom majd mivel magyarázni, hogy veszek szemhéjfestéket..He-he!!:-)
Az ecsetek szupernek néznek ki.
Én az elf ecseteimet szeretem nagyon, abban nemcsak a studio line a jó, hanem a "sima" is, ami 1,5 font per db.

Emese írta...

szijjja! Én egy új olvasós vagyok. Nagyon tetszik a blogod, csakúgy mint Dorkáé és Suzyé. Sokat lehet Tőletek tanulni.:)szóval csak így továbbbb!!!!!
Lehet, h csak én siklottal el felette de a 88-as paletta pontosan mennyibe került? tényleg gyönyörű színei vannak.
Mse

sunbeam írta...

Sziasztok :)

@bettynova, az elf ecseteket én is szeretem, nekem studio ecsetem nincs is :/. Én azzal magyarázom, hogy veszek újat, hogy ilyen még nincs :D. Meg azzal, hogy inkább sminkeket gyűjtök, mint drogozzak, vagy valami káros szenvedélyem legyen :). (Habár ez is boltkórosság :D)

@Emese, köszi szépen a dicséretet, azért Dorka és Suzy blogja szerintem sokkal informatív, onnan sokkal több dolgot tudsz tanulni, mint tőlem :).
A paletta kb. 3800 ft :)

Coup de Foudre írta...

Jaj ,.de jó neked :D 3800 Ft a paletta? na ne! :D Ilyet majd mindenképpen be kell szereznem és akkor már hozzácsapok éni s ecseteket is XD

Sasha írta...

Szia!Azt szeretném kérdezni hogy kb, énis ennyi mindent szeretnék rendelni majd, azt szeretném megkérdezni, hogy nem vámolták meg a csomagot?? köszii

sunbeam írta...

Szia, nem vámolták meg :). A csomagra a szállítás költségét nem írták rá egyébként. De velem volt már olyan, hogy pl 8 dollárt írtak a rendelés érétkére, közben 40 dollár volt.

A lényeg, hogy nem vámolták :)

Sasha írta...

Köszönöm! Akkor bátran rendelek majd!