17 november 2010

Cipőzsákmány

Vásár volt kicsiny városunkban és pofátlanul olcsó áron jutottam cipőkhöz. Mivel kismillió cipőm van, ezért nem fordult még elő, hogy agyonhasználtam volna. Szóval nem szeretek sok-sok ezreket kiadni egy darabra. Az első számú célpont mindenképpen a lapos talp volt, hiszen abból nagyon ki vagyok fogyva. Sikerült beszereznem 4 cipellőt, amelyekre már régen vágytam :). Bocsi a képek minősége miatt. :(

Katt a többi képért.
Már régóta fájt a szívem egy ilyen típusú cipőre. Egy magas szárú, fűzős, kék cipőre! És lám, meglett :).
Szegeden kinéztem a kínaiban kb. az összes hasonló cipőt, de sajnáltam darabjukért 6-7ezer forintot. Most megkaptam 2-2500 Ft.ért :).



Egy ilyen bokáig érő sportcipő is nagyon esedékes volt már, az Adidasban láttam hasonlót, de tizenezrekért. Annyit számomra nem ér, hogy 1 hónapban kb. háromszor viseljem.



A következő két csizma teljes mértékben a mása a kínai üzletben találhatónak, illetve láttam már a bokacsizmát butikban is, 9000 Ft-ért!!!


Mindig bajban vagyok a csizmákkal, mert a sarkánál folyton lekopik a műbőr. Mivel a cipősark úgy van kialakítva, hogy kilóg a lábam sarkánál lévő rész. Végre megtaláltam ezt a csizmát, aminek nem olyan a sarka!



2 megjegyzés:

nici. írta...

majdnem ugyanilyen bokacsizmám volt. 1 hónapot se bírt ki..: D a sportcipőt elfogadnám.: )

sunbeam írta...

Én sem várok sokat tőle, majd meglátjuk :)