16 november 2010

BIPA szerzemények

Egyik hétvégén szerencsém volt kicsit kirándulni Graz-ban. Több okból is vártam, és az egyik mindenképpen az volt, hogy végre beszabadulhatok egy BIPA-ba. Aki nem ismerné, annak elmondom, hogy kb. olyan, mint itthon egy DM. A különbség, hogy nevesebb sminkmárkák is kaphatók, mint pl. Bourjois. Van egy saját márkája - engem leginkább ez érdekelt - a Look By Bipa. Sajnos egy-két dolog közbe jött, így nem tudtam elereszteni a vásárlást, így 3 db terméket vettem. Az egyik egy Air soft névre hallgató valami, ami szemfestékként is használható, de a csillámokon kívül semmi nem ragad rá a bőrre. Kipróbáltam, de nem jött be. A másik két termék, viszont napi szinten van már használva.

Véleményért és képekért katt:
Egy púdert és egy szemhéjfestéket vettem, mindegyik hatalmas összeget képviselt, 1-1 eurót. 

A púderrel nagyon szépen lehet árnyékolni, szándékosan vettem 1 tónussal sötétebbet a bőrömnél. Ha kicsit barnább leszek, akkor pedig tökéletes az alapozó fixálására is. Szépen fed egyébként, azért kipróbáltam e célból is. Tartósságára sem lehet panasz, egy 8 órás munkaidő alatt nem mozdult el semerre. 
Look By Bipa, Bronzing Powder, Sunny Girl - N°3 Cameo €1




A szemhéjpúder szerelem volt első látásra, gyönyörű színjátszó rózsaszín. Szemhéjalappal az igazi, anélkül nem a legjobb a tartóssága sem.
Alul alappal



Értékelésem:
Ár: 1 euró volt, forintban kb. 275 Ft. Abszolút megérte! 5/5
Pigmentáltság: 5/5
Kezelhetőség: felvitelkor nem szóródnak szét a festékporok, a megfelelő eszközzel szépen felvihető a szemre.5/5
Csomagolás: Könnyen felnyitható. 5/5

Ha olyan helyen jársz, ahol van BIPA, térj be bátran :).

4 megjegyzés:

suzie írta...

december elején megyünk Bécsbe, már én is néztem a Bipa honlapját, de sajna nem vmi informatív. A szemhéjpúdert mindenképp csekkolni fogom, pláne 1 euróért!! :D akciósan volt ennyi, vagy eredetileg?

sunbeam írta...

Albérletbe van egy újság amit hoztam, csütörtökön megyek vissza és beszkennelem neked, azon rajta van elég sok minden.

Amiket én vettem, azok egy kis bödönben voltak, hogy nesztek egy euró vigyétek. :D Volt vadító vörös műköröm is :).

Amúgy másfél és négy euró között mozog kb minden. Vannak jó cuccok, de szerintem neked is hatalmas raktárad van már mindenből :). Én azért nem vásároltam pl. szájfényt vagy rúzst, mert a natúr/pink színek tárháza is véges és igencsak sok van már belőlük otthon.

Párom anyujának vettünk egy rúzst, az nagyon szépen pigmentált, fényes, nem matt.

Egyébként Grazban ki volt fosztva a BIPA-k fele :(.

Dec. elejére biztos lesz valami jó kis akció!!

suzie írta...

Óh szuper, köszi:))
Kár, hogy nem alapáron kerülnek 1 euróba, akkor tuti kifosztanám :)

Remélem a Mariahilferen figyelnek rá, hogy legyen készlet rendesen.. Osztrák Douglas online shopot néztem még, kaphatóak olyan márkák, amik itthon nem

sunbeam írta...

Biztosan figyelnek rá, habár ami Graz főterén volt, az volt a leginkább kifosztva :D.

Reméljük, hogy azért decemberre feltöltik a készleteket :).