15 november 2010

Akartok nyerni? +1

Gondolkozom már egy ideje, hogy megleplek titeket egy nyereményjátékkal, de még nem találtam ki, hogy mi legyen az alkalom. A 3. születésnapját a blognak már elmulasztottam október elején, esetleg az enyém van november végén :P. 100 követőtől és a 400. bejegyzéstől még messze vagyok. Karácsony, Mikulás szintén messze van. Segítsetek nekem alkalmat találni, akinek ihletet merítek az ötletéből, ő plusz két lehetőséggel indul a nyereményért.
Ne gondoljatok hatalmas csomagra, viszont rengeteg szeretet van benne :). Egy Miss Rosé csomag kerül majd a szerencse sorsára. Főleg paletta lesz a tartalma, ecsetek, illetve pirosítók :). Pluszban belekerül majd 1-2 fülbevaló is. Aki benne van, és még a bizsukat is szereti, az kommenteljen :).

+1: És még valami. Hogy ne generáljunk végtelenséget, november 18-ig, azaz csütörtökig várom az ötleteket.
November 18. 23:59 után érkező ötletek/kommentek sajnos nem lesznek hatással rám :(.

15 megjegyzés:

rizseshus írta...

a héten szülinapom lesz. így lehetnék akár én a nyertes.. :D

sunbeam írta...

Kreatíív :P

Coup de Foudre írta...

A simán szeretet vezérelte nyereményjáték nem jó, csakhogy osszuk a pozitív energiákat és az Erő velünk legyen? :D Vagy karácsonyi hangulatteremtő is lehetne, vagy "Imádkozzunk az első hóért" áldozás vagy.... XD

suzie írta...

Szerintem karácsonyi játék jó lenne, egyáltalán nincs messze, akár befejezheted karácsony előtt 1 héttel, és akkor karira pont megkapja a nyertes az ajándékát :)

Berta írta...

Mikulás?

Lumena írta...

Szerintem is a Mikulás a megfelelő alkalom. :)

m.bunny írta...

nyereményjáték, hogy ne legyen akkora fájdalom a vizsgaidőszak kezdete:D

bettynova írta...

Mikulás? aka Télapó?

sunbeam írta...

Igen, aka Télapó, csak én nem szeretem úgy hívni :). Köszike az eddigi ötleteket! Még várunk csütörtökig :).

evil-she-devil írta...

simán ünnepi szerencsejáték,decemberben annyi ünnep van..vagy tényleg a karácsonyi ötlet, hiszen (akár) karácsonyra érkezik meg a nyerteshez

Babus írta...

szerintem is karácsonyi:)

Sasha írta...

Szia! Szerintem is nagyon jó ötlet, ez a nyereményjáték

Rita írta...

Mert már csak 45 nap és újév nyereményjáték? :D ez olyan szép kerek szám :)

Nikolett írta...

Juhuuuuu nyereményjáték!!!!!
Mikulásos vagy Karácsonyi :)))
vagy mert szeretünk és szeretsz minket :)))))hihi
vaaagy mert nemsokára elkészül a szobám :D:D:D Niki szoba avató nyereményjáték jóó neeem :D

sunbeam írta...

Igen-igen, nyereményjáték :). Már megvan az apropója, de még holnap éjfélig várunk, hátha valaki beesik egy új ötlettel :).