28 október 2010

Sminkkel.com zsákmány +1

Úgy gondoltam, ha már külföldről rendelek, akkor illene a hazai shopokat is támogatni 1-1 rendeléssel. A sminkkel.com-on már régóta szemezek 1-2 termékkel, de csak a héten vettem a fáradtságot arra, hogy rendeljek. Mindenképpen szerettem volna műszempillát és ragasztót. Sajnos a DUO most/már épp nincs a webshopban, de olvastam egy cikket a StarGazer ragasztóról és egyből meg is rendeltem(550Ft). Pont nekem van kitalálva ez a ragasztó, mivel a DUO nekem is nagyon-nagyon sok. Nagyon aranyosak voltak, hiszen kaptam ajándékba egy kis mintát is :).
 Műszempillából sajnos nem volt az, amelyiket kinéztem. Még vásároltam egy StarGazer körömlakkot is, íme a véleményem:

Gyönyörű krómos színe van, ahogyan ígérték. 575 Ft-ért bőven megérte. Az első tapasztalataim: szépen fel lehet festeni a körömre, viszont iszonyatosan hamar megszikkad, kis korrigálásra már nincs idő. A második réteget így hamar fel lehet vinni, egyébként egy rétegben is szépen fed, de én még korrigáltam, így csúnya lett:

Két rétegben már tényleg gyönyörű. Gondoltam, ha ilyen hamar megszárad, akkor biztosan teljesen meg is kötött. De nem. Még a legfelső réteget bőven felgyűrte az ujjacskám.

A csomagolás nagyon unszimpatikus, de ettől el lehet tekinteni.
233króm

Még régebben vettem meg az Essence őszi kollekciójából az egyik XXXL Nudes szájfényt, most őt mutatom meg nektek. Sosem tudok ellenállni a pink és a nude szájfényeknek/rúzsoknak, de most szerettem volna a polcon hagyni, hiszen van már ilyen színűm. De kis ördög csak nem hagyott... Miért vettem meg? Egyrészt mert essence = jó minőség+olcsó, másrészt mert ennivaló illata van, nem tudtam neki ellenállni. Karamellás, cukros, incsifincsi. Pink és nude rúzsok felé szoktam csak használni. Szépen pigmentált és nem ragad. És FINOM :D. Kb. 600 Ft. volt.
01 Pure Beauty
A képnek van egy kékes árnyalata, attól próbáljatok meg eltekinteni :).

Nincsenek megjegyzések: