23 október 2010

Napi smink

Sziasztok :). Tegnap volt Szegeden a Nők Éjszakája, a rendezvényről inkább nem mondok semmit. Egy egyszerűen elkészíthető sminkre tettem le a voksom, miután a cut-crease sminkem borzalmasra sikeredett, erre maradt idő. A füstös szem mindig nyerő választás, régebben minden alkalomra így sminkeltem, de amióta olvasom az oldalt látható blogokat kicsit bátrabb lettem és sokkal változatosabb sminkeket is kipróbálok. Mivel ez volt az első normális smink amit megtanultam, a füstös szem "hogyanja", ezért kerül fel ez elsőként a blogomra :).


 
 



 

Ez már a rendezvényen készült

Termékek amelyeket használtam:
Arc: 
alap
Manhattan Make Up Base
alapozó
Astor Mattitude
Manhattan Powder Mat Make Up
kiemelés
Essence Creamylicious bronzosító (erről egy teszt: itt)
púder
Rimmel Stay Matte 05

Szem:
alap
saját készítésű + Kryolan alapozó
színek
Essence Quattro eyeshadow 04 sixties reloaded
Miss Rosé mono szemhéjpúder fehér csillámos
Essence Smokey Eyes fekete
NYX pigment, Black, Pearl, Space
tus
Essence Denim Wanted tus - fekete
Essence fekete tus
vízvonal
Essence Black Mania
szempillaspirál
Essence False Lashes 

Ajak
rúzs
NYX Strawberry Milk  
szájfény 
Essence XXXL Nudes