15 szeptember 2010

Zsákmányok

Még tartozok néhány képpel, most ezeket igyekszem pótolni. Az Essence 300 Ft-os termékeiből még bezsebeltem párat, igaz a kosárból, nem az állványról. A Crazy About Clour kollekcióból 99 Ft-ért tudtam megvenni a 02-es árnyalatot :). Még a legelső szezonális kollekcióból is maradt a kosárkákban, az It's a Girls' world-ből. Ez egy 4in1 pirosító. Sajnos a kép nem adta vissza, hogyan mutat az arcon igazából. Így csak egy termékképet tudok nektek mutatni.
További termékek a tovább után:
 Sikerült szert tennem egy gyönyörű bézs szemhéjpúderre is, ez 299 Ft. volt. 05 - Adorable

Élőben egy sokkal barnásabb árnyalat.

Még a Müller zsákmányos bejegyzésben utaltam erre a szempillaspirálra, csak a spirálját nem tudtam nektek lefényképezni. Most ezt pótolom:
Essence Magic Design Mascara

Még májusban voltam Németországban és akkor zsákmányoltam be 3 euróért ezt a Maybelline rúzst, csak teljesen elfeledkeztem róla. 04g Fuchsia.

És következzen egy hatalmas csalódás. A Miss Rose-ról mindig ódákat lehet énekelni, hiszen - eddig - csak jó termékekkel találkoztam. Megtört a varázs. Balatonon sikerült bevásárolnom, 700 Ft. volt ez a csillámos paletta. Egyrészt nagyon rossz az állaga, és csak a felső felületén vannak csillámok. Semmi színe nincs, egyszerűen katasztrofális. Összegyűlik a szemhéjráncokban, csomósodik, brrr. Nagyon rossz.
A csillámoknak még van színe, de az alatta lévő maszlag kb semmi pigmenttel nem rendelkezik.

2 megjegyzés:

Wish írta...

Szia! Melyik Rossmannban sikerült zsákmányolnod a pirosítót? Vagy a 299 Ft-os cuccokat? Mert járom a várost is mindenhol ki vannak fosztva a pultok... :)

sunbeam írta...

A plázában voltam, viszont nem az Essence állványnál vannak, hanem mellette, illetve a pénztár környékén, van egy állvány amin lógnak ilyen kiegészítők meg ecsetek - azt hiszem, és mellette. De eléggé el van dugva :D