03 szeptember 2010

Smink SOS

Múlt héten - szintén Suzie javaslatára - vásároltam egy Manhattan Intense Moisture & Gloss (53K) rúzst és egyszerűen engem is elbűvölt. Kedden vettem és szerdán már ebben ragyogtam a SZIN-en. Ahol meleg volt... És a rúzsom eltört. Eddig még sosem történt velem ilyen, hiszen folyton nálam van 1-2 rúzs és nem éri őket semmi baj. Mindegy, a lényeg, hogy eltört és katasztrofálisan nézett ki.

A rúzs tehát letört. A letört részt szépen megfogtam egy vattakoronggal és a gáz felé tartottam. Így megolvadt az alja és gyorsan - óvatosan - rányomtam a tubusban lévő, még megmaradt darabokra.
Ezután beraktam a hűtőbe és most várok :). Remélem sikeres lesz;)

Képek holnap, lesz fényképezőm :).

8 megjegyzés:

suzie írta...

Légyszi amikor rám vagy a blogomra hivatkozol, tedd meg, hogy a blog vagy az adott bejegyzés linkjét is beleteszed a bejegyzésedbe. így illik:) köszi

sunbeam írta...

Hivatkoztam...

suzie írta...

Köszönöm, és sajnálom, ha ezzel megsértettelek (amit abból gondolok, hogy unfollow-oltál), egyáltalán nem volt célom. Csak nem biztos, hogy a "Suzie"-ról mindenki tudja, kiről/miről van szó. Én is mindig linkelni szoktam, akit megemlítek. De nem kötözködni akartam, sajnálom, ha így jött le.

sunbeam írta...

Vannak az embernek rossz napjai, amit akarva-akaratlanul le tud vezetni máson.
Én általában örülök, ha tudok segíteni másoknak a bejegyzéseimmel és ha meglátom valahol, akkor felcsillan a szemem. Nem linkeltelek, sorry. Megtettem. De lehet priviben is szólni.
Egyébként meg szoktalak linkelni...

suzie írta...

Nem ide akartam írni, de nem találtam elérhetőséget blogodon! úgyhogy nyugodtan töröld ezeket a kommenteket ha akarod.

sunbeam írta...

Nem törlöm, ide írtál és én válaszoltam rá. Nincs okom törölni. Ha trágár dolog lenne, akkor moderálnám.

sunbeam írta...

De a témát szerintem lezárhatjuk. Megtettem amire kértél, már így is túltárgyaltuk.

suzie írta...

Oké, azért remélem nincs harag meg semmi ilyesmi :$