03 szeptember 2010

NYX zsákmányaim - első rész

Írtam már, hogy a Cherry Culture-nál 20%-os leárazás volt augusztus végén, és most is van! Akit érdekel ;). Én még az előző turnusban rendeltem pár dolgot, főleg rúzsokat és pigmenteket. A csomag 6 nap alatt itthon volt, tehát Respect :). 12 dollárért hozták nekem haza, a világ végére.

NYX Round Lipstick
Elsőként jöjjenek a rúzsok. Én inkább a natúrabb, rózsaszínes színeket kedvelem, tehát aki az erős színeket tartja előnyben, őt el kell, hogy szomorítsam. Nagyon tetszik a csomagolás, egyszerű és nagyszerű. Azt nem tudom, hogy a tubus alján lévő színek színminták e, vagy ki is lehet őket kaparászni valahogyan (Igen, le lehet szedni :D). Szépen fednek és tartósak. Íz terén tipikus rúzs ízük van, semmi extra. Semmi zavaró. 2.25$ volt egy darab és hatalmas választék van a Cherry Culture oldalán.
Sajnos a fényképezőm nincs itthon, de amikor a birtokomba kerül, akkor feltöltök olyan képeket is, hogyan mutat a számon. Fényképezővel fényképeztem a mostani mintákat, ennyit tudtam kihozni belőle.
A rúzsok ilyen sorrendben vannak lefényképezve:
1.: 522 Circe
2.: 595 Strawberry Milk
3.: 579 Sky Pink
4.: 629 Power
5.: 634 Louisiana
6.: 626 Vitamin
7.: 643 Femme



1.: 522 Circe
2.: 595 Strawberry Milk
3.: 579 Sky Pink
4.: 629 Power
5.: 634 Louisiana
6.: 626 Vitamin
7.: 643 Femme
Katt és nagy lesz :)


NYX Round Lip Gloss
A szájfények azért tetszenek, mert az ecsetre jut elegendő szín, hogy 1-2 "újratöltéssel" is szépen ki lehessen festeni a számat. Az Essence szájfényein kívűl ez alig mondható el párról. Persze az Essence időszakos kollekcióiban található szájfények nem ilyen jók. Kb. 1 húzással 1 centit tudok kifesteni és marhára idegesít. A NYX szájfények szépen pigmentáltak és könnyű felvinni az ecsettel. 2$-ba kerültek. Róluk is lesz kép, hogyan mutatnak a számon.
Sorrend:
1.: 30 Sorbet
2.: 08 Doll Pink
3.: 19 Apricot

Rendeltem 2 ceruzát is, egy szemceruzát és egy szájkontúrt. A szemceruza grafit színű, gyönyörűen lehet vele árnyékolni is, de csak szimplán kiemelni is. Gyönyörűen pigmentált. 2.50$ volt. A szájkontúr egy erős pink, a Louisiana rúzshoz és a Doll Pink szájfényhez hasonlít a leginkább. 1.25$-ba került.
Ezekről képek szintén akkor, ha fényképezőgéphez jutok.
A pigmentek is ezután :).

6 megjegyzés:

Kremy írta...

Az LA girl nevezetű márkát próbáltad már? Találtam tökjó rúzspalettát,jobban tetszenek a színei mint a NYXnek,de nem merem megrendelni..

sunbeam írta...

Én is néztem már, tényleg szépek, de én se mertem rendelni. Szóval még nincs tapasztalatom. Neten keresgél szerintem :). Én is szétnézek és jelentem mit írnak róla :)

sunbeam írta...

http://www.youtube.com/watch?v=4UEwzbPjnZk A videó közepe után kezdi el mutatni a mintákat.

blog:
http://www.shopwithmemama.com/blog/entry/353131/new-la-girl-cosmetics-review-

http://mymakeupreviews.blogspot.com/2009/03/reviewcomparison-la-girl-luscious-lip.html

fórum:
http://www.gothic.net/boards/showthread.php?t=18292

Kremy írta...

Köszi! Majd karácsonykor tervezek rendelni az ajándékpénzból..:D
Most a hónap végén meg bepróbálok pár ELF szerzeményt mert iszonyat olcsó a szállítás,így simán megéri,még ha nem is jók,csak pár ezer forint...
Cherrycultureon is a szállítás a gond,többe kerül mint a cuccok amiket kérek.

sunbeam írta...

ELFnél mindig van akció, most éppen 1 font a házhozszállítás :)

Maggie írta...

a nyx rúzsok aljában az egy kis gumi:D vagy vmi fura anyag mindenesetre. én is leszedtem és rúzsecsettel belenyomkodtam és csak gumi. kár, jó lett volna ha pl szájfény vagy vmi:)