03 szeptember 2010

Matt lakkok

Itthon szintén nem a legelterjedtebb, de az Essence ezt is megoldotta. A We Saw It First őszi kollekcióba ugyanis betett egy matt fedőlakkot. Én egyelőre még nem láttam a kollekciót, de eldöntöttem, hogy akármilyen lesz, kipróbálom. Azonban ma találtam már neten mintát, méghozzá itt: klikk!

Nekem nagyon - nagyon tetszik!!! Előtte - utána
Essence (We Saw It First): Absolutely Stylish swatchEssence (We Saw It First): Absolutely Stylish with Essence Matte Top Coat swatch

3 megjegyzés:

Lumena írta...

Tetszetős! Egy szolnoki dm-ben már láttam amúgy ezt a kollekciót.

Rita írta...

áááááááááááááááááááááááááá KELL!!!!!!!

sunbeam írta...

ugye-ugye? :D Én ma voltam Müllerben és 3 kollekcióra visszamenőleg teljes készletet találtam, de ezt még nem. Sebja, azért landolt pár 295 Ft-os dolog a kosaramban :).