04 szeptember 2010

Mai Müller zsákmány

Ahogy az előbb is írtam, ma bevásároltam egy kicsit a Müllerben.
Mit is vettem? Szegeden, amióta felújították a Passage-on a Rossmann-t, nincs az Essence-nek Sun Club-os pultja, így most kellett vennem önbarnító kendőket. Ismeritek, nem kell bemutatni :).
A Lenor-os doboz szárítógépbe rejthető illatpárnákat rejt. Elárulom, hogy nem szárítógépbe kell :). Meg vagyok őrülve az illatpárnákért, viszont sokallom a 600 Ft-ot 3 db-ért(Coccolino). Így most ilyen Lenor-os páránkat vettem, amik szintén megfelelnek a célra. 25 db és 700 Ft :).

A Brando gél pedig kézfertőtlenítő. 345 Ft. volt.

Jöjjenek a leértékelt Essence termékek. Mivel már elég sok termékem van tőlük, nem olyan nagy a választék számomra. A rúzst és a púdert nővérem vette.
A rúzs 42-es Fairytale névre hallgta. Nagyon szép színű és nővéremnek még jól is áll :). Gondoltam megmutatom nektek, hogy kicsit más színeket is lássatok, ne csak a nálam megszokottakat.

A púder világosabb bőrre ajánlott. Azért jó, hogy ilyen mozaikos, mert egyes részeit akár kiemelésre is használhatjátok. Az összes színt használva egy elég világos tónust kaptok, ami sajnos nem látszódott a képen, amit csináltam :(.
Természetes fényben:Szobában:

Az alapozó egy sárgás árnyalat, a 05-ös soft&natural. Szerintem egy kicsit olajos, tehát zsíros bőrűeknek nem ajánlatos. Én szeretem ezeket a stiftek alá felfesteni, mert úgy biztosan nem leszek foltos. De ez csak az én mániám.

A szempillaspirál magic design névre hallgat. A spirálját szintén nem sikerült lefényképeznem, egyébként tervezek egy általam használt termékek posztot és oda ez is be fog kerülni, mert nagyon szépen kifestette és meghosszabbította a pilláimat. Szintén 295 Ft. volt.

A körömlakk pedig bámulatos. Egy rétegben festettem fel és már imádom a színét!!!
Gyönyörű!

A kinti fényképezgetésemre odagyűlt pár állat is :). A kutyusom és egy raptor is (csirke:D).

1 megjegyzés:

Queta´style írta...

i love this blog but i dont know what that says :(


:) Lets follow each other

http://viceforfashion.blogspot.com