02 szeptember 2010

Köröm-öröm

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy a ruhatáram és a sminkcuccaim is tele lettek szürkével és kékkel. Ezeket a színeket eddig nem szerettem, hiszen a szürke túl uncsi volt, a kéket pedig a szemem miatt nem kerestem - az is kék. Viszont elmerültem a boltok kínálatában és rengetek sminkblogban és rájöttem, hogy két remek szín maradt ki eddig az életemből. Körömlakkok terén azonban korántsem olyan bőséges a választék. Rózsaszín töménytelen mennyiségben van, türkiz, királykék, tengerkék, babakék, stb... és a barátságos szürkék azonban kisebb számban vannak jelen a boltok polcain. Viszont van egy olyan lehetőség, hogy online rendelés :). Korántsem kérdés, hogy megirigyeltem, hogy a párocskám folyton rendel én meg sosem. És felfedeztem a smink blogokban, hogy milyen külföldi oldalakról érdemes rendelni és már én is felhőtlen boldog és izgatott vagyok amikor egy újabb doboz vár rám itthon. Tehát túllépve az itthoni boltok, már-már megszokott csekély kínálatán, rendelhetünk külföldről is. Itthon számomra a Colorama körömlakkok a legjobbak, tartósak és szépek, de sajnos kicsi a választék. Ahogy már írtam, rendeltem az E.L.F.-től, de az ottani királykék sajnos annyira nem jött be. Az Essence körömlakkjai szépek, de 2 napnál tovább, nem nagyon bírják. Most rendeltem NYX cuccokat, de körömlakkot nem mertem. A Models Own márka körömlakkjaival vannak még tele a külföldi blogok oldalai - a megfizethető kategórián belül. Persze ott vannak az OPI, China Glaze meg az Essie lakkok (csak pár az ismertebbek közül), csak nem egyetemista pénztárcának. Vessetek rám követ, de nem akarok több ezer Ft-ot kiadni egy lakkra.
Problémát egyelőre úgy oldottam meg, hogy bevásároltam a NYX pigmentekből és saját lakkot varázsoltam magamnak.
Amíg más lehetőségem nincs, marad az álmodozás (blogokról linkelt képek):





















Nektek melyik márka/szín a kedvencetek?

9 megjegyzés:

Nikolett írta...

Úriisten de gyönyörűek !!! :O

Lulu21 írta...

OPI lucky lucky lavender. Nálunk hál isten van egy műkörmös-manikűrös kereskedés és ott tudok venni OPI, Orly lakkokat.

sunbeam írta...

Igen, az az OPI lakk gyönyörű!

Az essence denim wanted kollekcióban most lesz 2 kék és 2 szürke körömlakk. kiváncsi leszek :)

Kremy írta...

Alulról a 2. milyen márka? Köszi!

sunbeam írta...

H&M :)
http://www.all-you-desire.com/2010/08/h-grey-sky.html

Kremy írta...

Köszi! Remélem itthon is van...

Izabella írta...

Wow but beautiful. All of them adopted.
http://itsbellatime.blogspot.com

Erika írta...

A legtöbb jó márka itthon is kapható!

OPI lakkok itthon: opihungary.hu , üzletük is van
ORLY lakkok itthon: perfectnails.hu
Essie lakkok itthin: http://2mbeauty.com/

Erika írta...

Szia!

Az Essie a forgalmazónál most csak 750 - kivéve az idei nyári kollekciót, ha 4-et veszel, akkor 600 darabja - most vásároltam be.
Jól fed, nem látszanak az ecset nyomai, és harmadannyi, mint az OPI és még mindig kevesebb, mint az Orly.