01 szeptember 2010

Dicshimnusz az Aszpirinnek

Többször találkoztam már a külföldi blogokon az Aszpirin maszk "jótékony" hatásával, de sosem hittem el. Jobban szeretem, ha egy magyar blogger is ír róla. Ne kérdezzétek miért. Suzie megtette, és írt is. Nem mertem továbbra sem kipróbálni, hiszen a sok jó mellett, sok rosszat is hallottam. Természetesen mint minden gyógyszernek, ennek is van hátoldala, de remélhetőleg ésszel használva, nem lesz nagy gond.

Tehát Zsuzsi erre esküszik és mostanára én is. 1 hónapja használom, hetente kétszer. Szerda és vasárnap az ünnepnap, amikor felkenem a maszkot és mindig nagyon várom. Miért is?
- rettentően puha lesz tőle az arcom
- nagyon-nagyon szépen kitisztítja a bőröm
- igen, még a mitesszereket is

Tapasztalat nálam:
Szükséges hetente kétszer használnom. Az államon eredetileg is sok mitesszer van és sosem bírom ki, hogy ne kaparjam. Folyton kaparom meg nézegetem mi-hogy változik, de ez nem segít, mivel gyakran koszos kézzel is hozzá érek. Tehát az állam még továbbra sem tiszta 100%-ban, de jelentős(nagyon jelentős!!!) változáson ment át. Pattanásoknak nyoma sincs. A homlokom telis tele volt kisebb pattanásokkal, amik bőrszínűek voltak, tehát még az alapozó sem segített rajta. A maszk eltüntette a 90%-át.
Amiket már írtam arclemosókat, csak megszokásból használok már. Bőven lesöpörte ez a maszk a Clinique termékeit.

De nézzük miből is áll ez a maszk:
Én 2 db tablettát szoktam összetörni (Zsuzsi tanácsára klopfolóval) egy A/4-es lapba belehajtva. Ezután a port beleteszem egy kis műanyag tégelybe - kb. mintha valami drog lenne úgy néz ki :D. A műanyagban lévő porra rácsepegtetek 2 csepp vizecskét, néha többet és meg is szívom, mert nagyon folyékony lesz és szinte lefolyik az arcomról. Ez még nem minden. A maszk hatást 'sokmindennel' (egybe, avagy külön kell írni a 'sokminden'-t?) elérhetjük. Akár mézzel, akár arcmaszkkal. Én a Balea arcmaszkjait használom, főként a Cinkeset. Szépen összekeverem és felkenem az arcomra. 20 percig hagyom állni, utána meleg vattakoronggal átdörzsölöm/radírozom az arcom. És a végén pedig hidratálom. Nagyjából ennyi. Nekem csodát tett. Tényleg. Köszi Suzie!!!

Barátnőmnek szintén bejött, viszont sok embernek van, akinek nem. Vagy szétmarja az arcát, vagy semmit nem használ. Vigyázzatok vele Csajok!

1 megjegyzés:

suzie írta...

Nagyon szívesen, örülök, hogy neked (nektek) is bevált! :))