09 augusztus 2010

Kapolcs utólag - UPDATE

Sajnos nem sikerült annyi időt eltöltenem Kapolcson, mint amennyit szerettem volna, de szerencsére szét tudtam nézni. Az egyik kiállított bódéban csodaszép ruhákra lettem figyelmes, amelyekbe azonnal beleszerettem. Abszolút egyedi ruhák voltak és 100%-ban hordhatóak. Ma ez nem mondható el minden tervezőről. Kifinomult tervezés, kellemes anyagok és bámulatos stílus. Ezek után nem lepődtem volna meg az árakon, de mégis így lett. Egy szoknyát néztem ki magamnak és gondoltam megskubizom az árát. Bőven huszonezer fölé gondoltam, ám bőven tízezer alatt volt :). Az elkövető egyébként Bicsérdi Ágnes, akinek nagyon megnyerő volt a személyes stílusa is. Nem hessegetett el, amikor megkérdeztem ki ő és adna e névjegykártyát. Készségesen elmondott mindent. A honlapon bárki megtekintheti a ruhákat: lookrecia.com. Nem tudnék kiemelni pár ruhát, mint abszolút kedvencet, ezért nem linkelek képeket. Mindegyik a szívembe lopta magát :).
Új képeket kaptam :), amelyeket Lookrecia küldött:










Bemutatkozás: itt.

A másik "stand" ahol órákat tudtam volna bámészkodni, a Botta Nemez volt. Imádom a nemez kiegészítőket, a hajpántokat, csatokat, azonban rövid hajam nem igényli ezeket. Itt több időt tudtam elbeszélgetni a leánykával, aki árulta a termékeket. Elmondta nekem, hogy többen készítik ezeket a csodás dolgokat. Ő is nagyon aranyos és készséges volt. Sajnos nem tudtam visszamenni, hogy mégis megvegyek egy hajpántot, de a leányka azt mondta, hogy neten is lehet rendelni. Sajnálatos módon a hajpántokat még nem találtam meg az online shopban. Nagyon kedvező áron lehet megvenni minden darabot, ajánlom mindenkinek nagy szeretettel: Botta Nemez honlapja. És íme pár kép Kapolcsról:




Nincsenek megjegyzések: