28 július 2010

Új E.L.F. szerzeményeim

Az ingyenes szállítást ismét kihasználtam és szert tettem pár új cuccra :).

Nail Polish Coral
Nail Polish Fair Pink
Nail Polish Dark Navy
Smudge Eye Sponge
Eye Shadow Brush
Super Glossy Lip Shine SPF15
Plumping Lip Glaze Fuchsia Fanatic
Plumping Lip Glaze Wink Pink

A képeken egy rétegben festettem fel a lakkokat. (A kálcium lakk miatt néz ki ilyen "rondán", bocsi érte :( )
Nail Polish Coral
Gyönyörű színe van, pici arany csillámok vannak benne, ami nagyon magas fényt ad a körömnek. Egy rétegben is tökéletesen fed.

Nail Polish Fair Pink
Halvány rózsaszín, a "francia" manikűr alapjának tökéletes. Egy rétegben halvány, két rétegben élénkebb rózsaszín.

Nail Polish Dark Navy
Szintén gyönyörű mély kék, azonban két rétegben fed csak szépen.

Az ecsetek jó minőségűek, nem hullik a "szőrük" és szépen lehet velük is dolgozni. Másfél fontért tökéletes vásárlás!

Super Glossy Lip Shine SPF15 Pink Kiss
A mintákon nekem rózsaszínűbbnek tűnt, a számon nem az. A képeken igen :). Amúgy szépen fed, nem ragad.

A Plumping Lip Glaze ecsetjével nem tudod elrontani a szájfényezést, ugyanis minimális festéket enged felvinni az ajkaidra. Két részből áll, az áttetsző/fehéres fogja optikailag nagyítani a szádat, nagyon mentolos, tehát aki nem szereti, annak nem ajánlom. Nagyon-nagyon mentolos. Mindkettő szépen fed a kellő festék elhasználása után, ebből gondolom, hogy nem lesz túl tartós. Mármint a tubus.

A konklúzió az E.L.F. cuccokról:
A legjobban a Super Glossy szájfények érik meg, abban van a legtöbb. Viszont nem olyan nagy a színskála. A többi nem olyan nagy "adag", de jó minőség, szóval megéri :).

9 megjegyzés:

lora. írta...

ez az oldal egyre inkább felkelti az érdeklődésem, lehet rendelek is.. milyen időközönként van ingyenes szállítás? és azt is felülre írják ki?:) mert most úgylátom 30$ felett van.. meg elég vonzó, hogy szinte minden egy dolcsiba kerül :) a rózsaszín lakk olyan szép színű.

puszi, lora

sunbeam írta...

Szia! Az angol oldalról szállítanak csak Magyaro.ba. Ott másfél font minden, tehát drágább mint amcsiban :(. Free shipping pedig csak a Facebook fanoknak van, ott írják ki mindig a kódot. Nem tudni milyen gyakran van free shipping, érdemes mindig nézni FB-on a honlapjukat.
Egyébként pedig 3.5 font körül van a szállítás ide :)

puszi

Kremy írta...

És megéri? Gyanúsan olcsó..:D

sunbeam írta...

Szerintem mindenképpen megéri, csak meg kell választani, hogy mit rendelsz. A mintákat pedig mindenképpen le kell csekkolni, mert a honlapon nem ugyanolyanok a színek, mint élőben.
Én másodjára rendeltem, de harmadjára is fogok :)

Kremy írta...

Köszi!
És röviden meg tudod mondani hogy kell fizetni? Az a baj hogy sima bankkártyám van azzal meg nem lehet..És elveszek mindig a banki útvesztőkben..:D

sunbeam írta...

Az oldalon fel van tüntetve, milyen bankártyákkel tudsz :). VISA,MasterCard, Visa Electron, American Express, illetve PayPal rendszerrel. De valamit tuti kihagytam.
Először regisztrálj, utána pakold be a shopping bagbe a cuccokat (Facebook oldalán nagyon sok kép van feltöltve a termékekről) utána pedig küldd el a rendelést. Kapsz ímélt, hogy sikeres volt e, vagy sem. Általában dombornyomott kártyákkal lehet fizetni, de enyém sem az, mégis tudtam vele :)

Kremy írta...

Köszi szépen a választ! Megvan a hiba,nekem nem dombornyomott és nem lehet vele fizetni,szóval hétfőn bemegyek a bankba lecserélni,remélem sikerül..:)
Köszi mégegyszer!:)

Mirjana írta...

szia! már egy ideje olvasgattam a blogodat csak így háttérből:) és kedvet kaptam rendelni az elf-től. Még nem csináltam ilyet és kicsit félek a bankkártyás fizetéstől. Pontosan hogy zajlik? Visa elektron kártyám van, azzal lehet fizetni? A honlapon nem láttam pontosan... Köszi előre is

sunbeam írta...

Szia, visa elektronnal tudsz fizetni, legutóbb is úgy láttam, hogy fel van tüntetve :). Feljebb írtam a rendelés menetét, miután az megvan, leadod a rendelést, átdob egy oldalra, ahol még pontosítani kell az adatokat, meg a szállítást, utána jön a fizetést intéző "bank" oldala. Ott kiválasztod szépen milyen kártyád van, Visa elektron. Utána elkéri az adataid egy másik oldalon. A bankkártya számát illetve a hátoldalon található kódot :). És kb. ennyi :)