06 július 2010

Saruk 3 hónapra - itthon is kapható cipellők

Az előző sarus bejegyzésnél megígértem, hogy azoknak is kedvezek, akik nem szeretnek internetről rendelni. Tehát szétnéztem, mi kapható itthon is, mi az amiket felpróbálhatunk a boltban is - biztosra menve.

A legkézenfekvőbb bolt a Deichmann volt. Régebben jobban szerettem a cipőit, hiszen biztosan jó minőségűek voltak, azonban - szerintem - romlott ez is, illetve a kínálat is.

Hátul cipzáros, lapos, gumis pántos szandál, 3 990 Ft.

Hátul cipzáros, kövekkel díszített, lapos szandál, 5 990 Ft.

Lapos, szegecsekkel díszített szandál, 4 990 Ft.
A Mango-ban jóval szebb a kínálat.
Lapos, flitterekkel díszített, hátul fűzős saru, 12 995 Ft.

Lapos, lánccal díszített bőrsaru, 9 995 Ft.

Magas szárú, hátul cipzáros gladiátorszandál, 12 995 Ft.

Lapos, elől fakörökkel díszített, fonott szandál, 12 995 Ft.

Magasszárú, lapos, pántos, flip-flop szandál, 12 495 Ft.
A Promod-ban sem lehetünk elkeseredve, van számunkra néhány kellemes látvány.
Magas szárú, lapos gladiátorszandál, 7 090 Ft

Magas szárú, sokpántos gladiátorszandál, 7 980 Ft (a Deichmann-ban van egy hasonló típus)

Egyéb boltok:
Stradivarius 6 995 Ft.

H&M 5 990 Ft.

4 megjegyzés:

Berta írta...

A legelső szandált a Westend aluljáróban vettem 1800 Ft-ért, ugyanígy néz ki. Nagyon szeretem, mindenhez illik.

sunbeam írta...

De jó :). Én is láttam már sok helyen ilyen szandit, de nem emlékeztem, csak a Deichmannra :).

dorci írta...

az oldal nagyonjó és ilyen szandálom nekemis van csak nekem a pántja fekete a talpa pedig világos barna és én a tescoba vettem 2500ft-ért épp levolt akciózva :) és énis imádom

Puszedli írta...

A legelső képen lévő sarum van már 2 éves lassan és még mindig jó:)