12 július 2010

Rimmel Stay Matte

Ha zsíros a bőröd, és nyáron még inkább úgy fénylesz, mint egy dikszógömb, akkor minden bizonnyal érdekelni fog a következő véleményem. Akármilyen terméket használtam eddig, mattító alapozón át a krémekig, a kívánt, matt hatást egyik sem adta meg. Vagyis nem hosszú ideig. A Rossmanban előző héten le volt árazva a Rimmel Stay Matte, 1054 Ft-ra, így gondoltam, hogy megér ennyit. A saját márkás Synergen-t szoktam még megvásárolni, de az kb. fél óráig bírja, utána szépen fénylik az egész T-zónám.
A Rimmel Stay Matte 5 árnyalatban kapható, én a legsötétebbet tettem a kosaramba, a Silky Beige-t. Észrevettem, hogy minden alapozóból, illetve púderból a bézs színűek igazodnak a legjobban a bőröm színéhez. Nem adnak semmi szivacsot, vagy ecsetet a púderhez, de ez az egyetlen negatívum, és úgyis van mindenkinek ilyen típusú ecsetje. Tipikus púder illata van, de nagyon kellemes. Felvitel után, igazodik a bőröm színéhez, nem ad maszkhatást, észrevehetetlen marad és még fed is :). Ez eddig hasonló volt a boltokban kapható társaihoz, azonban kőkemény teszt alá vetettem. Egyrészt kiültem napozni délután kettőkor, ugye hol máshol izzad jobban az ember, mint a Napon. Ezután bringáztam is egy jó nagyot. Az arcom pedig matt maradt :O. Mindez kb. 2-3 órát vett igénybe. Ezután egy hétköznapibb próba következett. Vacsorára voltunk hivatalosak, az esti órákban, amikor még szintén meleg volt. Az est végére (éjfél körülre) sem csillogott az arcom.
Tehát: ez a termék nem csak ígérget, bizonyít is. A csomagoláson 5 óráig tartó matt hatást ígérnek, ez be is teljesül. Természetes ásványi anyagokból készül, így még plusz pontot is kap. A Rimmel Stay Matte nekem bevált, remélem Ti is hasonló sikerrel jártok el :).






10 megjegyzés:

Maggie írta...

jaj én is szemeztem vele, de nem volt teszter ott ahol voltam és nem mertem látatlanban megvenni egyik színt sem:S
örülök, hogy ilyen jó a vélemény róla,mert így én is tuti szerzek egyet:)

Maggie írta...

jaj én is szemeztem vele, de nem volt teszter ott ahol voltam és nem mertem látatlanban megvenni egyik színt sem:S
örülök, hogy ilyen jó a vélemény róla,mert így én is tuti szerzek egyet:)

sunbeam írta...

Nem sötét amúgy egyik árnyalat sem, szerintem kb. mind az 5 egyforma :D. Na jó, azért nem :). Remélem neked is bejön!!!

Maggie írta...

épp ezért nem tudtam amúgy választani, mert mind olyan egyformának tűnt és nem tudtam dönteni:DD

suzie írta...

Nekem Astor Anti Shine-om van, és szerintem egy az egyben ugyanaz, mint ez, csomagolásra is, meg ugyanazon cég kezében van..

sunbeam írta...

Csak ez kicsit olcsóbb :)

suzie írta...

én amikor az astort vettem, le volt árazva 1500ra:) ez is talán akörül van ugye? de akkor már érdemesebbnek láttam a másikat, ha az alapból drágább volt :D

sunbeam írta...

Én 1000 Ftért vettem

Ivii_sz írta...

Épp már fogyóban volt a púderem amikor olvastam a termékteszteket és megpillantottam ezt,nagy szerencsémre:).Gondoltam megér egy próbát még úgysem volt Rimmel púderem.Előtte Maxfactor Creme Puff -ot használtam az fél órában kb. még teljesen megfelelt színre,fedésre de sajnos utána szörnyen fényletta bőröm.
Ez azonban tényleg bevált semmi fényes bőr, teljes matt hatás, csak ajánlani tudom.köszönöm neked:)

sunbeam írta...

Szuper! Örülök, hogy bevált :))