19 július 2010

Önbarnítók utóélete

Összehasonlítási alapom a testápoló és a kendő. Az önbarnítókból.
Írtam Nektek az Essence kendőjéről, illetve a Johnsons Holiday Skin testápolójáról. Mindkettőt használom annyi ideje, hogy elkezdjen kopni. Míg a testápoló kb. 2-3 hét után gondolja úgy, hogy neki elég volt a bőrömön, mondhatni láthatatlanul veszíti színét. A karomon látom leginkább, a felsőtestemen soha nem vettem észre. Azonban a kendő ennek totál az ellentétje. Rajtam 3 nap után látható a kopás, mondhatni erőteljesen, de csak közelről észrevehető. Nagyobb foltokban van nyoma a színváltozásnak, de még nem zavaró. Ezután azt a bőrszínt kaptam vissza, amit a kendők használata előtt láttam.

Mielőtt használnád ezeket gondolkodj el, milyen fontos neked a barnaság. Ha hosszabb ideig tartó, ám lassabban kialakuló barnaságra vágysz, akkor mindenképpen maradj az önbarnító testápolónál. Ha viszont gyors barnaságra van szükséged, akkor a kendőt neked találták ki. Pár óra alatt látható és szép nyári színt kapsz, viszont nem tart sokáig. Itt kell megjegyeznem, hogy nem használtam minden nap, csak akkor amikor elkezdett kopni, tehát kb. 3-4 nap után.

Árak: egy testápolót kb. 1000 Ft.-ért be tudsz szerezni, a határ a csillagos ég. Nekem a Johnsons és Dove vállt be, ezeket használtam eddig. A Garnierről is elég sok jót hallottam, de nincs tapasztalatom. Az összes többi testápolója nagyon jó, egyedül ezt nem próbáltam ki - az ára miatt. Azt mondják egyesek, hogy az Avon terméke is jó. Vélemény bármelyikről? :)

2 megjegyzés:

Maggie írta...

anyu használt avonosatl is meg lorealosat is és mindkettővel meg volt elégedve:)
(én nem merek testápolózni..félek, hogy foltosra kenem:D)

m.bunny írta...

nálam az első helyen a dove áll, nem hagyott foltot és a kopást se nagyon vettem észre, mint ha egyenletesen fakult volna ki, és hamar beszívódik, nincs utána az a zsíros érzés. a Johnsons nekem kicsit sok volt, zsíros érzetem volt utána és nehezen szívódott be.amikor pedig kikopott rettentően foltos voltam. a Garniert is próbáltam már, hasonlóan jó mint a dove, mégis a dove-ot választanám a kettő közül mert annak jobb az illata