18 július 2010

Harc a mitesszerek ellen

Gondolom nem vagyok egyedül aki küzd a mitesszerek ellen. 1 hete betértem a DM-be és a Rossmann-ba és igyekeztem minél több "Blackhead" elleni készítményt begyűjteni, mivel az utóbbi időben elszaporodtak az arcomon a kis feketék. 4 termékkel harcolok ellenük, a végső tapasztalat a legvégén, először egyenként egy kis vélemény.
A Clean&Clear-ről nincsenek jó tapasztalataim (kivéve 1 krémet), így gyorsan átugrotta a szemem azt a polcot. A Garnier termékcsaládnak csak az arclemosó teje jött be, így ők is kimaradtak. A drogériák választéka egyébként sem mondható nagynak, így maradt a Neutrogena. Sok jót hallottam már a termékeiről, így be is zsebeltem egy mitesszereltávolító bőrradírt, a hasonló, de már meglévő arctonik mellé. Kerestem a párnácskákat is, de egy boltban sem találtam :(.
Nézzük a Visibly Clear termékcsaládból a Blackhead Eliminating nevű mindennapos arcradírt. Az illata nagyon jellegzetes és hasonlít is valamire, de a mai napig nem sikerült rájönnöm, hogy mire. Miután hazaértem, akkor vettem észre, hogy a tubus csak háromnegyedéig van, pedig sosem az első terméket veszem le a polcról. Elég rossz érzés volt :(.
Maga a "krém" fehér színű és narancssárga "radírok" vannak benne, így úgy fest, mint valami finom sütinek a tölteléke :D. A kis gömbök kellemesen masszírozzák az arcomat, 2-3 nap után simább arccal ébredtem, de az nem mondom, hogy kevesebb mitesszerrel.
A Neutrogena tonikja, ugyanabból a termékcsaládból való, mint a bőrradír. Erős arclemosónak mondható, mindig szépen kitakarítja a pórusokat. A vattapárnácskán ennek mindig nyomát is hagyja.

Ezek után áttértem az annyira áhított termékeimre, az Essence-re. Sminkként nagyon bevált, most kíváncsi voltam, hogy a Pure Skin termékcsalád, mennyire hasonlít a dekorkozmetikumokra. Csalódás lesz e, vagy sem?
Mér a régi kollekcióból vásároltam fel az Anti-spot T-zone maszkot, ami főként pattanások ellen van, de annyira sima lesz a használta után az arcom, hogy mindenképp ide sorolható. Mitesszerek ellen is felveszi a harcot. A következő vásárlásom alkalmával a párnácskák fognak belerepülni a kosaramba.
Múlt héten azonban 2 terméket vásároltam meg. Az Anti-Spot 4in1 Cream Wash-t és az Anti-Spot Intensive Night Treatment-et.
Az arclemosó krémnek sokkal krémessebb és zsírosabb a hatása, mint a Neutrogenának, ám ez nem jelenti azt, hogy zsíros lesz utána a bőröm. Ebben kék kis golyócskák vannak, ők is kellemesen maszírozzák az arcomat. Ezt már lehet maszkként is használni, akkor 3 percig kell hatni hagyni. Csípős érzés, de szépen kitisztítja a pórusokat. Sima lemosóként és maszkként is hatásos.
Az éjaszakai krémet reggel le kell mosni, de valami imádnivaló illata van!!! Ezért szeretem a legjobban :). Meg azért is mert gél és azért is mert reggelre eltünteti az este keletkezett pirosságokat és sebeket, amit a kinyomkodások alatt szereztem :D.

Végeredmény: ezen termékek segítségével nincs egy szál pattanásom sem és a miteszerek száma is csökkent. Nem mondom, hogy eltűntek, mert nem. Talán ha elmennék egy kozmetikushoz, aki szépen kinyomkodná az összeset és utána használnám a termékeket, akkor lehet, hogy lecsökkenne a számuk. De nem tartok rá sok esélyt. Ezek a kis ördögök, újra meg újra megjelennek az arcon, akármit csinálok. Hiába mosom le mindig a sminket, hiába tisztítom ki, újratermelődnek. Viszont ezek a termékek tényleg használnak - NEKEM. Ez nem jelenti azt, hogy nektek is segíteni fog. Azonban egy próbát megérnek. A Neutrogenák 1200 és 1500 Ft. között vannak (akció nélkül), az Essencek pedig 1000 Ft. alatt.
A Balea maszkjai segítenek még, a cinkes és az algás :)
Remélem segítette és sikerül nektek is lecsökkenti a számukat. Feltéve, ha vannak mitesszereitek.

Én még nem próbáltam ki, de barátnőm a Forever Aloe Vera bőrradírjára esküszik. Véleménye szerint olyan puha és sima lesz a bőre a használata után, mint a babapopsi. Kitűnően tisztít, olyan mint a dörzspapír. Ti próbáltátok már valamelyik terméket?

9 megjegyzés:

Tamara írta...

szia!
nekem az ilyen erősen alkoholos tonikoktól pár nap után kikészül a bőröm, úgyhogy én csak "helyi kezelésként" szoktam alkalmazni. most a zöld neutrogena tonik van itthon, nekem ez jobban bevált, mint a sima.
örülök, hogy az essence arcápolókról ilyen jó a véleményed, szerintem én is kipróbálom majd őket.
ami nekem most nagyon tetszik az a loreal gumidörzsis arctisztítója. a dobozon van egy kis kipattintható rugalmas múanagy párnyácska sörtékkel és azzal kell átmosni az arcbőrt, miután került rá egy kis arctisztító zselé. általában nem szeretem a lorealt túlzottan, de ez nagyon tetszik. :)

suzie írta...

Én használom ezt a neutrogena tonikot, de hogy minek, azt nem tudom:) Nekem semmit nem segít a mitesszerek ellen, úgyhogy le is váltom most már. Azt hiszem, csak lustaságból vásároltam mindig újra. A párnácskákat se sajnáld, nálam az sem ért semmit, és egyik barátnőm szerint is nulla.

sunbeam írta...

Eleinte én is így voltam a tonikkal, de kb. nekem ez használ a legtöbbet. Az essence párnácskáira tutira beruházok, olcsó és hátha :). Meg sztem a tonikra is :). Német bloggerek oldalán elég sok pozitív pontot kapott :)

suzie írta...

Jaj bocsi, én azt hittem a Neutrogena párnácskáit akartad! Arra írtam, hogy nem jó (és nem is rossz, semmilyen).

sunbeam írta...

Igen, értettem :). Azért írtam, hogy az essence-re tutira beruházok :).

suzie írta...

Ja, akkor jó. :D Majd írd meg milyen, ha sikerült beszerezni! Én azt hiszem túl szkeptikus vagyok az essence bőrápoló termékeivel szemben ahhoz, hogy kipróbáljam. :/ Meg mondjuk pattanásokra ilyen bolti cuccokból semmi nem vált be, mitesszerekre meg aztán pláne nem :D

sunbeam írta...

És te mit használsz mitesszerekre?

suzie írta...

Hát mivel semmi nem használ rájuk, ezért semmit. Csak reménykedem, hogy nem olyan vészesek :D

openeyes írta...

egy kis meregtelenitest lanyok es hamar megoldodik a miteszerek es pattanasok gondja.

ajanlom meg a meleg menta/csalan/koromvirag/teas arclemosast. estenkent az alkoholos tonikok helyett.

ha a pattanasok begyulladnak/pirosak/egnek egyszeru megoldas a forro-pakolas. zoldtea vagy csalantea filter tegyetek a problemas helyre es varjatok. mondjuk harantfekve - reggelre elmulik.

csipsz, zsiros kajak, eros fuszerek felresoporve az etrendbol, sok gyumolcs es sok viz/tea a szep bor titka.

nekem bejott!