07 július 2010

Essence önbarnító kendő

Suzie blogjában találkoztam az Essence önbarnító kendőivel és arra sarkalt, hogy én is kipróbáljam. Egyébként a Johnson's Holiday Skin barnító testápolóját használom, ami lassan, de biztosan ad közepes barnaságot. Szerencsére a kopása sem ronda, tehát én szeretettel ajánlom mindenkinek, aki nem akar egyből barnulni, vagy csak nyár után szeretné megtartani a szép színét.

Tegnap gyors fel is kerestem a legközelebbi Rossmann-t és felvásároltam a készleten lévő kendőket. Azért nem csak egyet vettem, mert egyrészt megbízom az Essence-ben, másrészt Suzie is pozitívan nyilatkozott. A kendők közül a sötétebb bőrre valót vásároltam, de van világosabbra is. Azokban a Rossmanokban lehet kapni, ahol van Sun Club kollekció.
Este szoktam minden barnító procedúrát végezni, így a kendők is ekkora maradtak. Az imént említett bloggerina felhívta a figyelmet egy hibás fordításra a kendő csomagolásán, miszerint a moisturized skin nedves bőrre van tolmácsolva. Én fürdés után, szárazra törölt bőrön végeztem el a procedúrát. A kendő bőven rendelkezett önbarnítóval, így elgondolkoztam, hova is töröljem az elsőket. A kezemre esett a választás, így mindkettőt be is kentem. Ezután - legnagyobb meglepetésemre -egészen megfogyatkozott a kendőcske nedvesség és barnító tartalma. A karjaim után a dekoltázsomra, illetve a lábszáramra használtam el a maradékot. Közben észrevettem, hogy ragad, mint a fene, így a "vérvételre szolgáló" hajlatomnál, összegyűlt egy kis cucc. Még kisajtoltam egy kicsit az arcomra, ő se maradjon ki a jóból. Ezután elkentem a kezemen a hajlatban, amit el kell és megvártam amíg teljesen beszívódik. Nem kellett sokat várnom. Nem éppen a legkellemesebb illatú és a bőröm érzete is borzalmas volt. Ezért is szoktam estére hagyni a testápolózást, a barnítást, mert nem szeretem, ha ragad, vagy ilyesmi tapintású a bőröcském. Szerencsére reggelre elmúlt minden ilyen negatív érzetem. Különösebb, a csomagoláson ígért 3 órás barnulást nem vettem észre. Azonban ez napközben változott. A kezemen látszódott a legjobban, hogy nagyon szép színe lett. Természetesen az esti kézmosás után egy kis víz lecsurgott a csuklómról, lemosva a barnítót, így ott van egy kis foltom. De nem bánom, hiszen itt látom, hogy mennyit barnult a kezem. A lábszáram sajnos elég foltos lett, szerintem azért, mert a kendő már nem volt egyenletesen ellátva "folyadékkal". A dekoltázsom is szép, illetve az arcom is. Ma este már csak testápolóval kentem be magam, nem szándékozom minden este használni a kendőt, de az biztos, hogy hosszútávú barátom lesz.
299 Ft-ért vettem, de ha jól tudom, 249 Ft-ért lehet kapni. Mindenképpen megéri, mert mondhatni egyenlő egy 9 perces szolizással. De csak akkor, ha 2 kendőt használsz el az egész testeden. Nem tudom, hogy mennyi rákkeltő összetevőt tartalmaz, de remélhetőleg nem annyit, mint egy szolizás.
Még valami. A csomagoláson rajta van, hogy "barnaságot varázsol az arcra, dekoltázsra és a testfelületre...". Gondolom, hogy a fő funkciója, az egyébként nehezebben barnuló területek barnítása. Legalábbis én szoliban, illetve napozáskor, az arcomon és a dekoltázsomon barnulok a legnehezebben. Az biztos, hogy egy kendő nem elég az egész testfelületre, de kettő már igen. Mondjuk ez is alkat-függő. Én 160 centi és 50kg körüli vagyok, tehát nekem elég 2 db.
Köszi Suzie, hogy ajánlottad ;).

4 megjegyzés:

suzie írta...

Örülök, hog yneked is bevált!:) Én a hasamon szoktam kezdeni, ott nem baj ha esetleg túl barna lesz. Nekem pont a kéz a legproblémásabb (kézfej, könyök), úgyhogy azt inkább a közepe-vége felé szoktam hagyni.

Maggie írta...

huh én tegnap vettem kettő világos bőrre valót, mert nagyon hófehérke vagyok most..nem mertem a sötétebbet:D szerintem ma próbálom ki..remélem jó lesz:) végülis két pozitív vélemény az már jól hangzik..:)

sunbeam írta...

Csak összegyűlünk és akkor veled együtt már 3 tapasztalat is lesz :). Kezednél vigyázz amikor megmosod, ne csurogjon le :). Sok sikert ;)

suzie írta...

Én a kezemet nagyjából képtelen vagyok szépre megcsinálni.. A kézfejemet, mármint. Vagy fehér marad vagy foltos lesz, de a répaföldönkapáltam effekt szinte mindig megvan 1-2 ujjamon. :D