06 július 2010

Essence Metal Glam szemhéjtusok

Örömmel láttam a Rossman polcain még pár hónapja, hogy az Essence-nek is van színes szemtus a palettáján. Eddig ódzkodtam valamiért a színes szemtusoktól, de mióta ezeket kipróbáltam, árgus szemekkel figyelem az újabb áldozatokat, amik a kosaramban fognak landolni. Miért is szeretem? Nagyon könnyű velük dolgozni, és nem kenődnek el, még egy egész napos viselet után sem.

A Metal Glam "kollekcióból" 3 darabot teszteltem. Egy rózsaszínt, (06 pinkadelic), egy türkizt (05 breezy beach) és egy királykéket (05 on-the-go). Ahogyan a képeken is látni fogjátok, a 05-ös a leghalványabb, én nappal használom leginkább. Van egy ugyanilyen türkiz színű duo szemfestéke az essence-nek, a kettő együtt nagyon mesésen mutat. A rózsaszín és a kék sokkal erősebb és több pigmentet is tartalmaz. A rózsaszínnel még nem békültem ki, ez a szín nem áll jól a kék szememhez, de ettől függetlenül nagyon szép. A királykékbe meg egyenesen szerelmes lettem. Füstös kék szemhez festve, szintén mesésen néz ki.
Mit el lehet még mondani róluk: amikor felfestem a szememre, vagyis a már lealapozott, kifestett szememre, kicsit mindig csíp. Nem érzékeny a szemem, tehát nem tudom mit rejtőzhet az összetevők között. Az ecset egy kicsit ótvar, de akinek ügyes a keze, szépen tud vele dolgozni. Lelehet vékony csíkot nem a legegyszerűbb vele húzni, de ha egy másik vékony ecsettel lelopsz egy kis festéket, akkor hiba már meg is van oldva. Tartósságra mindenképpen max. pontot kap, árról és minőségről nem is beszélve :). 699 Ft-ért vettem, a királykék volt az egyik legjobb vásárlás az essence-től. Nappalra is szívesen használom, leginkább világos rózsaszín sminkkel.

Következzenek a képek. (Nem írtam fel a képekre a neveket/számokat, úgy gondolom, hogy egyértelmű :))





6 megjegyzés:

Panka írta...

Most mar muszaj volt regisztralnom es hozzaszolnom...! Pont a minap probaltam ki a barna es lila arnyalatot, egybol a kosarban landoltak, nekem is jo tapasztalataim vannak :)

footographerbabe írta...

Most mar muszaj volt regisztralnom es hozzaszolnom...! Pont a minap probaltam ki a barna es lila arnyalatot, egybol a kosarban landoltak, nekem is jo tapasztalataim vannak :)

sunbeam írta...

Örülök, hogy hozzászóltál :). Szeretem, ha visszajeleznek az Olvasók :).
A barna milyen? Erősen pigmentált? :) És a lila?

Panka írta...

A barna varakozasaimmal ellentetben kevesbe sotet, inkabb arany-szeru, a lila pedig maga a vattacukor-alom!

sunbeam írta...

Jujj, akkor a lilát megveszem :)

Réka írta...

sziasztok!

nekem is megvan az 05-s kék árnyalat, ami nagyon szép tényleg! de utálom az ecsetet!!!

viszont nagy kedvencem az essence fekete eyeliner pen (extra longlasting)!!!! nagyon könnyű vele dolgozni, extra vékony és vastag tusvonalat is tudtok vele húzni.hatalmas pozitívum még, hogy tömör fekete vonalat húz, nem kell százszor átrajzolni!!!