13 július 2010

E.L.F. szerzeményeim :) - UPDATE(09.03)

Július 2. és 4. között aki rendelt az Eyes Lips Faces oldaláról, ingyen szállítást kapott :). Én sem voltam rest és gyors rendeltem is. Az E.L.F-ről nem sokat tudtam, csak azt, hogy másfél fontért hozzá lehet jutni szépnek tűnő termékekhez. Gyors végig is néztem a végtelen kínálatot és 7 termék mellett döntöttem. Természetesen vannak drágábbak is, a studio termékek 3.5 fontért, de 5 fontért is rendelhetünk. A szállítás egyébként sem drága, de így még jobb volt, hogy nem kellett fizetni érte. Pluszban megajándékoztak mindenkit 3 szájfénnyel és egy nyereményjátékon is részt vehettünk, amin sajna nem nyertem, de sebaj. Nem voltam türelmetlen a csomaggal kapcsolatban, így kb. 2 hétre vártam, hogy feladják a rendelt cuccaimat, főleg, hogy Facebookon tájékoztattak minket, mekkora rendelés érkezett be a hétvégéről. Szóval nem reménykedtem a gyors szállításban, habár elég sokan posztoltak a cég falára, hogy nagyon hamar kiért a rendelésük. Én 9-én kaptam meg az e-mailt, hogy feladták a csomagom. Nagyon meglepődtem. Írták, hogy innentől kezdve 7-14 munkanap, mire ide ér. Erre mit látok az ágyamon ma, amikor hazaértem? Egy E.L.F. dobozkát!!! Tegnap érkezett, azaz pénteken feladták és hétfőre itthon volt! Máig nem tudom hogyan teljesítettek, de nagyon örülök!!! Féltem, hogy én is úgy járok, mint páran, hogy eltörnek a körömlakkok, de nem. Kinyitottam a dobozt és egy imádnivaló édes illat csapott meg. Rágógumihoz hasonlított, de legszívesebben beleharaptam volna :). A 3 ajándék szájfény rendelkezik eme édes illattal, és az ízük is hasonló :D. Tehát tuti siker, főleg, hogy 15-ös fényvédővel is el vannak látva. Következzen a csomag tartalma:
Foundation Brush (1801)
Hypershine Gloss - Bubblegum (9019)
Hypershine Gloss - Mauve (9021)
Water Resistant Liquid Eyeliner - Pearl (4211)
All Over Cover Stick - Rosy Beige (3207)
Nail Polish - Fire Coral (1546)
Nail Polish - Champagne (1506)
És a 3 ajándék szájfény:
Super Glossy Lip Shine SPF15 - Malt Shake
Super Glossy Lip Shine SPF15 - Candlelight
Super Glossy Lip Shine SPF15 - Sajnos leesett a matrica róla :(, de kb. ugyanaz, mint a Candlelight, csak kicsit színváltósabb

A színek általában hasonlítanak a honlapon feltüntetett tónusokkal (általában!:)).

Először nézzük a körömlakkokat. Nagyon tetszik a dobozuk, biztosan megtartom :). Eggyel több lom... A tubus kupakján dombornyomottan feltűnik az e.l.f. - ez nagyon tetszik. Ez is :). Az ecsettel szépen lehet dolgozni, nem csíkoz, egy rétegben is szépen fed, de szerintem 2 rétegben intenzívebb színt ad. A képeken természetes fényben láthatjátok a mintákat - egy rétegben felfestve. Már régóta szerettem volna egy ilyen tüzes korallos színt, remélem tartós lesz :). A pezsgő szín más volt a honlapon, de ez is szép. Igaz már van ilyenem :).




Nail Polish - Fire Coral (1546) (sajnos nem sikerült az éles kép :( )
Nail Polish - Champagne (1506)Az All Over Cover Stick egy kicsit csalódás, azt hittem, hogy nagyobb, de ez az én hibám,mert nem néztem meg, hogy mekkora kiszerelés. Szerencsém volt a színnel, ragaszkodtam a megszokott bézs színhez, ez most is bejött. Az illata nagyon citrusos és nem is fed sajnos olyan szépen. AZ ELŐZŐ MONDATOT MEG KELL, HOGY CÁFOLJAM. Mára az egyik legszebben fedő alapozóm lett. Ecsettel kitünően el lehet dolgozni, és istenien fed! Ajánlom :)All Over Cover Stick - Rosy Beige (3207)
Szobafénynél készült:Napfénynél: (nem csillog, csak rosszul mostam le a szemhéjtust :D)

Ami szintén nem a legjobb, az a szemhéjtus. Nem lehet vele szépen dolgozni, nagyon kemény az ecset és amint a képen is látjátok, megfelezi a festéket és csíkot húz középen. Amúgy nagyon szép színű, és belefér egy vékony ecset, tehát semmi sincs veszve :). Imádom a színét :).
Water Resistant Liquid Eyeliner - Pearl (4211)
Az ecset formájával nem is lenne gond, de nagyon kemény :(.

Megrendeltem életem első alapozó ecsetjét és húdeféltem, hogy hullani fog, vagy ilyesmi. Szerencsére semmi ilyet nem tapasztaltam. Szépen eldolgozza az alapozót, nem hullik és fúdeszupi. Fogok rendleni a többi ecsetből is, csak várok valami izgi akcióra :). Mindig van valami kedvezmény a Facebook fanoknak, tehát érdemes lájkoln őket :).
Foundation Brush (1801)

És jöjjenek a szájfények:
A Hypershine csavarós, ecsetes, a Super Glossy, tubusos, nyomós.
A Hypershine Bubblegum-ja elnyerte a No. 1 címet, annyira gyönyörű színe van. Könnyű felvinni, egyelőre nem tudom, hogy mennyire tartós, vagy mennyire ragad. Később töltök fel képeket, hogyan mutat szájon, illetve beszámolok, mennyire marad a helyén. A Mauve kicsit erősebb, mint vártam, de ez van. Biztosan meg lesz az alkalom, hogy használjam :).
A Super Glossy-kat már az ízük és illatuk miatt és éjjel-nappal használnám. Mivel nem én válaszotottam a színeket, mivel ajándék, ezért nem éppen a legjobban hozzám illőek. Az egyik szép korallos (Candlelight), és a hozzá hasonló ismeretlen nevű is egész szép színű. A harmadik színű, nekem túl barna, de lehet, hogy tudom hasznosítani :).
Hypershine Gloss

Super Glossy Lip Shine SPF15

2 megjegyzés:

Festy írta...

nagyon tetszik a blogod. Követni fogom.
Szép napot!

puszi
Festy
http://festyinstyle.blogspot.com/

suzie írta...

Énis vaciláltam, hogy rendeljek e az ingyenes szállításkor, de vissza tudtam fogni magam szerencsére (vagy sajnos:D). A Bubble gum szájfény tetszik :)