31 május 2010

Szex és New York 2 - szerintem

27-én sok női bajtársammal és a párommal együtt én is sorba álltam a moziban. Nem néztem semmi trailert, semmi képet, nem akartam tudni miről fog szólni. Amikor felröppent a hír, hogy lesz folytatása a sorozatnak, nagyon örültem, hogy ismét láthatom a kedvenc New york-i lányaimat. Az első résznek volt története, volt értelme. Nos, a második részben nem történik semmi. De ezt szerintem mindenki tudhatta. Nem kell ettől a filmtől semmi újszerűt, semmi nagyszerűt várni. Nem is vártam, nem is csalódtam! Végig nevettük a kedvesemmel az egész filmet, nagyon jó poénok, irigylésre méltó cipők voltak benne. Az egész mozi együtt nevetett és nem sokan bánhatták, hogy megnézték. Eltöltött mindenki kellemesen egy kis időt, kikapcsolódott, bámulatos ruhákat és cipőket látott. Semmi értelme nincs ezt a filmet a porig alázni. Egy Szex és New York 2 elnevezésű filmtől aki vár bármi tartalmat is, az el van tévedve. A sorozat jó volt, értelmes volt. Miről szólt a sorozat 6 évadja? Szex, pasik, ruhák, cipők, vásárlás. Miről szól a két film? Ugyanezekről. Nem kell összehasonlítani az Avatarral, vagy bármelyik másik sokat mondó filmmel. Ez egy csajos film, könnyed jelleggel.

1 megjegyzés:

nikoletta írta...

Én is ugyanígy gondolom, fenébe a kritikusokkal, nem értenek hozzá: D