30 március 2010

Clinique 3 lépéses arctisztítás - termékteszt

Újabb sorozatomban, szeretném nektek bemutatni az általam használt, illetve bemutatott termékeket. Mivel általában nem tudok ellenállni az új termékek kísértéseinek, kipróbálom őket. Így elég sok tesztalanyom hever a polcokon. Remélem hasznát veszitek a posztoknak.
Elsőnek a Clinique 3 lépéses csomagjairól osztanám meg a véleményem, ellentétbe állítva a Vichy-vel.
A bőröm zsíros, kevert, tehát hajlamos pattanások megjelenésére, és miteszerek is fellelhetőek a felületén. Eleinte a Vichy mindennapra használható bőrradírját és a Normaderm krémjét használtam. Pattanások valóban nem igazán jelentek meg, de más külső hatásnak is be lehet tudni. Azonban most is ugyanazok érik a szervezetem. Néhai szolárium, gyógyszerek, táplálkozás. A Clinique sokkal többet bizonyított az elmúlt 2 hónapban, amióta használom, mint az elődje.
A Vichy használata kellemes volt, hiszen jó érzés volt, ahogyan maszírozták a kis gyöngyök az arcomat. A krém állaga is megfelelő, hamar felszívódik és smink alapnak is használható. Illata mindkettőnek nagyon kellemes. De a miteszerek ellen nem hatott, és a zsírosodást sem mérsékelte idő után annyira, mint kellett volna. Így gondoltam, próba szerencse és megvásároltam az első Clinique 3 lépéses szettet, 2-es bőrtípusra. Kicsit macerás, hogy minden reggel és este kell használni és nagyon fontos, hogy nem szabad elfelejteni. Először egy szappannal kell átmosni az arcot, ami kapható kemény szappan-, illetve gél formájában is. Nekem a gél van, célszerűbbnek találtam. Ezután az elhalt hámsejtek eltávolítása és a pórusok kitisztítása érdekében tonizálni kell. Nekem megfelel az erőssége, sokan mondták, hogy túl erős. Ezt követően egy speciális krémmel kell bekenni a bőrünket. Illat terén a Vichy megnyerőbb, viszont minden más téren ő nyert. A miteszerek száma láthatóan csökkent, igaz nem tűnt el mind, de nem is várok csodát. Fontos még ezután is táplálni valamilyen krémmel az arcunkat, én nem vásároltam másik terméket, hanem a megszokott Normadermet használom.
Ár tekintetében a Clinique nagyon húzós. De megér minden egyes centet. A munkatársaim sokszor említik, hogy milyen szép arcbőröm van, valamint babaarcúnak neveznek. Én mindig problémásnak találtam a bőrömet és egyáltalán nem láttam szépnek és ápoltnak, akármit használtam. Most, jól érzem magam a bőrömben és külön felemelő érzés, hogy azok a lányok dícsérnek meg, akiknek egy rossz szavuk sem lehet a kinézetükre.

Az általam használt termékek pontos nevei:
Vichy Normaderm Daily Exfoliating Cleansing Gel - mindennapos arcradírozásra
Vichy Normaderm Anti-Imperfection Hydrating Care - krém problémás bőrre
Liquid Facial Soap 2 Mild Formula -arctisztító gél
Clarifying Lotion 2 -arctisztító tonik
Dramatically Different Moisturizing Lotion (DDML) - hidratáló krém

10 megjegyzés:

Mazsola írta...

szia!
kaptam egy mintát a 2-es szettből és szorgalmasan használom 3. napja. Én is úgy érzem, hogy jobb, az egyébként nagyon problémás bőröm. Az én bőröm nem mondható zsírosnak, esetleg a homlokomon, és a sok kence a pattanásokra már néha mállóra szárította az arcom oldalát. Nekem jellegzetesen az állam oldalára jönnek a pattanások, mitesszerek, nem a T zónába. Viszont már elmúltam 30, és nem találok olyan terméket, amely a kezdődő ráncok ellen is hatna, nemcsak a pattikra. Mit javasolsz nekem? Illetve meglepődve olvastam, hogy javasolsz a szett mellé még egy krémet (te a Vichy-t használod). Meg merjem venni ezt a 2-es szettet...?

sunbeam írta...

Szia! A kettes szettet, ha jó a bőrödnek és a minta alapján is úgy érzed, hogy jobb lett, akkor vásárold meg a teljes szettet. Nekem fájt a szívem több ezret kiadni érte, de nagyon megérte és nem bánom. Sokáig tart és sokkal tisztább a bőröm. A miteszerek nekem sem a T-zónában a jellemzőek, hanem az államon.
Olyan krémet sajnos nem tudok neked ajánlani, ami jó a kezdődő ráncokra is, én még nem használtam ilyeneket és tapasztalat nélkül nem merek ajánlani semmit. Ha mész A Douglas-ba, kérdezz rá, mert azt hiszem a Clinique-nek is vannak ilyen termékei. Ott profi segítséget kapsz - jobb esetben. Kozmetikus általában az ő termékeit ajánlja, ami általában Gigi lesz. Douglasban meg sok márka van.

Igen, használok még plusz krémet, nekem is tanácsolták és megfogadtam. A Vichy problémás bőrre való krémje segít a miteszerek ellen. Plusz ápolást is nyújt, mert a DDML nagyon hamar beszívódik.

Mazsola írta...

Köszi szépen a választ :)
lehet, hogy veszek akkor valamit még a Clinique-től, mert nekem pl a bioderma sebium, vagy a la roshe posay szerek nem javítottak semmit a bőrömön, viszont az utóbbi még ki is szárította, mire a bőröm mállással és gyulladással reagált.
:(
Egyébként alapozót is tervezek venni, nekem nagyon bejön a Vichy Aeroteint fluid-ja, még sosem találtam ennyire könnyű, selymes, áttetsző, mégis jól fedő alapozót. Ismered?

Mazsola írta...

Illetve még egy kérdés, azt hallottam, hogy ez a kettes szett mintegy szerkezetileg is hámlaszt, igaz ez? Ha igen, nem problémás a folyamatos használata?

sunbeam írta...

Nagyon sok helyen szoktam olvasni ezekről a termékekről, amiket felsoroltál. Mivel mindannyian különböző bőrtípussal, jellemzőkkel rendelkezünk nem biztos, hogy egyformán válik be egy termék. Sokaknak nem jön be se a bioderma, se a clinique és társaik. Mégis ahogy olvasgattam, talán a C. 3 lépéses programnak van a legnagyobb tábora. Én is számtalan sok dolgot használtam már, de eddig ez a legjobb. Van akinek eléggé szárította a 2es is a bőrét, nekem semennyire. Ne vedd meg a nagy kiszerelést szerintem, én sem vettem meg elsőre. Fél évig használtam és kitapasztaltam, hogy nagyon jó. Vaterán és teszveszen vettem, 50-50 milis kiszereléseket. Most vettem csak meg a 400ml-es nagy termékeket. Ha hámlaszt, akkor fél év alatt kijön. Ezért tanácsolom inkább a kicsi kiszerelést.

A Vichy alapozója tényleg nagyon jó. Én csak termékmintában használtam, elég sokszor. Nagyon sok ember szereti, nagyon sok teszt van róla a neten is. Itt egy megbízható teszt:
http://beautyandmakeup.blog.hu/2010/02/16/vichy_aera_teint_pure
Itt vannak elégedetlenek és boldogok is :).

Pattanásokra még van egy link: http://beautyandmakeup.blog.hu/2010/03/05/megoldas_a_pattanasokra

A Clinique valóban hámlaszt, de nem úgy, mint egy hámlasztó. A tonik egy "elhalt hámsejteket eltávolító exfoliáló oldat". Tehát nem kell megijedni.

Mazsola írta...

Köszi a válaszokat! A kisebb kiszerelésű szettet veszem meg, az 6100, ha jól láttam, most éppen.
legyen szép napod. :)

Kremy írta...

Szerintem a Normaderm nem való smink alá,elég darabos lesz tőle az alapozó. Így én az éjszakait használtam,de nekem túl drága,átváltottam pár hónapja a Body shop teafás éjszakai krémre (Vaterán állandóan rendelhető), azóta nagyon szép a bőröm,nemcsak kevesebb a pattanás,hanem egyenletesebb is és a régi foltok is csökkentek. Mindez cirka 2 hónap és egy flakon után.

Amúgy ha megengedsz egy tanácsot: jobb lenne,ha beraknád a képet és alá/fölé írnál,úgy áttekinthetőbb,így kicsit nehéz követni,végigolvasni. Tényleg csak egy apróság:)

Kremy írta...

Jahm,a Vichy Aera teint puret pedig mindenkinek ajánlom,aki könnyű fedést szeretne,már a másodikat használom épp. És végre valami,amiből van elég világos szín.

sunbeam írta...

Szia. A kép fölé szoktam írni. Itt is úgy van. LEhet, hogy neked nem úgy jeleníti meg:(

sunbeam írta...

Nekem nagyon jó volt smink alá a Normaderm. Sajnos most elfogyott, de nemsokára újat veszek.