01 november 2009

Budapest Game Show 2009

Október utolsó napján volt szerencsém a bátyámmal kilátogatni a BGS-re és abszolút nem bánom. Még infós múlttal is voltak fenntartásaim, hogy ennyi kocka és játékőrült közé beszabaduljak, de megérte. Első perctől. Eleve az élmény, a rengeteg kütyü, a feledhetetlen hangulat, a konferáló vicces beszólásai, amin nem lehetett nem röhögni. Amikor odaértünk rengeteg ember látványa tárult elénk, engem kicsit kinéztek rózsaszín csizmában :D.
Bent hatalmas sor állt a WIN7 standnál, nem véletlen, hiszen minden diák és pedagógus kaptott WIN7-et, igaz HOME verziót, de eredetit :). A kb. 250 soros sort természetesen nem vártam ki :D. Kb 5 perc után megkaptam a saját verzióm :).
Ezután a sok-sok szuper játék bemutatója várt, amit a nagyközönség még nem is látott, mert meg sem jelent, pl. AVATAR, COD, stb... És olyanok, amik csak pár napja vannak a boltok polcain. Meg volt World Cyber GIrls szépségverseny, de több szót nem érdemel.
A látogató mindent kipróbálhatott, és ha ügyesen játszott, kapott tombolát. Nem kis nyereményekkel.
Bátyámmal rávettük magunkat, hogy kipróbáljuk a Guitar Hero egyik szerzenyémét, a LIPS-et. Ez egy karaoke-s program, nagyon-nagyon jó. Mivel csak egy mikrofon volt jó éppen - akárhányszor mentünk arra, mindig énekelt valaki és mögötte is álltak vagy 3-an - tesóm azt mondta énekeljek én. A Barbie girl-t énekeltem és a pontok alapján sztár lettem :D. Kaptam nagyon csecse LIPS-es Xbox-os kulcstartóót, meg tombolát. Sajna nem nyertünk. Később valamilyen útonmódon a színpadon találtam magam, és LIPS-szel versenyeztem egy másik lánnyal. Közben repi cuccokat dobáltunk a közönségnek és a párbajban nyertem :). Tehát sok-sok ember előtt énekeltem, és nem voltam ideges :D. Csoda. Nagyon nagy élmény volt, főleg, hogy utána megdícsértek.

Lehetőség volt tehát mindent kipróbálni, fényképezkedni különböző emberkékkel,(éppen csikizett, grrr.)
és vásárolni. Az 576 standnál 50%os kedvezmény volt, szerintem egy nap alatt az évi bevételük 20-30%-át behozták. Iszonyat mennyiségű árut eladtak. A legjobban ez a vírusos laptop tetszett:D.Körülötte ÉLŐ férgek, csótányok, nagyon gusztustalanok voltak. És sok-sok vírusos ablak volt a képernyőn. Mellette meg egy ESET-tel védett gép. Ötletes, mit ne mondjak :D.

Volt Fifa 09 selejtező a VB-re, 'civileknek' kellett a profikkal játszani. Kivetítőn láthattuk a meccseket, és a hangulat olyan volt, mint egy igazi meccsen. A profik elég bunkók voltak...


A részletes program, egyébként itt van.
Jövőre, aki teheti menjen ki (már ha érdekli), mert hatalmas élmény!!!

PLusz még pár kép:
Tipikus kocka lány :D

Kicsit elmosódott, de a bábu a lényeg

Itt is, csak éppen most bátyám

Jól küldte a Dj Hero-t

Lips forever

Microsoft surface

És a tömeg
További képek: gamestar.hu

1 megjegyzés:

harmony írta...

jó a sapis kép. :)