09 október 2009

Álomcipő,álomajándék...magamnak

Kedves Mikulás, Jézuska, Nyuszika, Amerikában élő nagybácsi/nagynéni! (megfelelő aláhúzandó)
Mivel már lassan 21 éve ismersz, tudod, hogy milyen vagyok. Szótfogadó, szorgalmas, rendszerető, kedves, aranyos, stb... Azt is tudod, hogy imádom a cipőket. Jimmy Choo a kedvencem. Még a párom is tudja, ami igen nagy szó. Hiszen egy férfi miért jegyezné meg egy tervező nevét. A dolog súlyosságát ez is jelezni kívánja. Tudod nagyon szeretnék egy Jimmy Choo cipőt. Egy átlagos darab több százezer Ft. És képzeld. Az H&M-nek tervez és már nyilvánosságra hozták a kollekció képeit. Lázban égek. Mert gyönyörűek. És mert nem biztos, hogy hozzám is eljutnak. Tudod, kiszemeltem egyet.
99 eurót nyom, kék szemű, kislány, november 14-én születik meg, kb. 12 centis és álomszép. Az ára nagyon jutányos, hiszen a Jimmy Choo cipők több 100ezer forintért szerezhetőek be. Persze több esélyes is van, nem lehet dönteni. Sajnos úgy érzem, ez igazán csak álom marad.
De Te, kedves Mikulás, Jézuska, Nyuszika, Amerikában élő nagybácsi/nagynéni (megfelelő aláhúzandó) segíthetsz rajtam. Meglephetsz Vele! Persze már azzal is megelégednék, ha itthon is kapható lenne, ha eljuthatnék abba a boltba, és egy 36-os méretet a kezemben foghatnék. Majd a megfelelő mozdulattal bankártyámmal kifizethetném. Kérlek kedves Mikulás, Jézuska, Nyuszika, Amerikában élő nagybácsi/nagynéni (megfelelő aláhúzandó), segíts nekem elérni az álmom.

Köszönettel:
Egy 21 éves lány, aki szeretne egy Jimmy Choo cipőt. Mindennél jobban :). És képzeld, november 24-én lesz a szülinapja :). És Karácsony is jön.


Szóval, viccet (dehogy volt vicc :D) félretéve, tényleg megjelentek a képek és már össze is állítottam egy galériát. Persze Önös érdekek hajtottak a kiválasztásban. Elsőként a kiszemelt kék szandi, utána a többi szépség.

Szintén gyönyörű, €80

Szintén €99

Persze táska is kell a cipőhöz :). €80Na meg ruha. Meztelenül csak nem járhatok :D. €60



És hát a csodás ékszerek.

Nincsenek megjegyzések: