10 június 2009

Nyári slágerdarab

Mint ma minden, a csőnadrág, az ingruha is reneszánszát éli. Míg Édesanyáink a szó szoros értelmében ruhaként hordták, ma már a szolídabb és egyenes változata hódít.
Sokak kedvence lehet ez a ruhadarab, hiszen kortól és alaktól függetlenül jól áll mindenkinek. Csak a személyre szabott fazont és színt kell, hogy eltaláljuk. Anyagok terén sem szűkölködünk, hiszen a farmeron át a lennig mindent találhatunk. Felvehetjük magában, valami csodaszandival, úgyis nagy divat most a lapos-, csattos-, ékköves-, gladiátor- és mindenféle lábbeli. Ha hosszab fazont választunk, akkor azért ajánlatos a magassarok, mert könnyen törpének nézhetünk ki benne. Értem én ezt kb, 165 centi alatt. Teltebb lányok próbáljanak meg csipőben nem szűkített változatot hordani, mert akkor még letagadhatnak pár kilót is. Az sem egy hátrány, ha nem az egyenes, hanem az A-vonaló darabot keresik.
Megbolondíthatjuk egy anyagban hozzáillő övvel, de akár bőr-, vagy fonott övet is használhatunk. És húzhatunk hozzá még cicanacit is, és akkor teljes lesz a kép.
Kedves lányok. Ne féljetek elvenni a pasitok, fiú tesótok egyik kedvenc darabját(ingre gondolok:)). Egy csókért, csokiért cserébe biztosan odaadják nektek. Sok sikert mindenkinek a kísérletezgetéshez!

H&M


Pinko


Promod


Pimkie


DKNY


Bon prix



Katrin Thormann - vogue


Nem katalógusból











Íme a bátor lányok, fiús ingben









Xoxo: Sunbeam

5 megjegyzés:

nicolette írta...

Már belőlük is olyan sokféle van és nagyon szépek.Nekem most a kockásak tetszenek,pedig nem szeretem a kockás ruhákat,szóval érdekes : )

sunbeam írta...

Én egy hosszában csíkosat vettem, világoskéket és nagyon cuki. Kockásat én nem szeretem. Nem is tudnám hordani.

Névtelen írta...

UTÁLOM AZT A DIVATOT AMI MOSTANÁBAN VAN.a CSŐGATYÁBAN MINDENKI ÚGY NÉZ KI MINT EGY IZLÉSTELEN RÉPA A BOLERÓ SEMMIRE SE JÓ ÉS NEM MELEGÍT ÉS MIÓTA DIVATSZÍN A LILA NEM VESZEK MAGAMNAK LILA CUCCOKAT.UTÁLOM A DIVATOT.,MÉG ADIVAT ELLENES EGYESÜLETEM IS VAN.DE A TE BLOGODAT MÉGIS BIROM.

sunbeam írta...

Huh, kedves Névtelen :). Először is, köszönöm, hogy bírod a blogomat. Másodszor. Mért érdekel, hogy a lila divatszín? Szereted? Akkor mért nem hordod? Nem szabad hagyni, hogy ennyire befolyásoljon téged valami. Nagy ívben le kell pottyantani. Így leszel egyéniség. A divat pedig nem egy törvény, mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Bolero tényleg nem melegít, de én nagyon szeretem, mert feldobja az outfitem. Répanadrágos verzióra tényleg vannak igénytelenek, de lehetsz igénytelen farmerban és pólóban is. Mindenhez stílus és érzék kell :).

sunbeam írta...

*miért