28 június 2009

2010 Resort összefoglaló

Mivel minden blog a 2010-es resort kollekciókkal volt tele, én kihagytam. De, hogy mégse maradjunk 'Resort Lookbook' - és 'Runway' képek nélkül, a style.com segítségével összeállítottam egy listát a legjobb képekből. Tessék, lássék csemegézni.

3.1 Phillip Lim


Anna Sui



Balenciaga



Chanel



Collette Dinnigan



Costume National



Cynthia Rowley



Derek Lam



Diane von Furstenberg



Donna Karan



Erdem



Isaac Mizrahi



Issa



Lanvin



Louis Vuitton




Marc Jacobs


Matthew Williamson



Miu Miu


Moschino



Oscar de la Renta


Prada


Rachel Roy



Richard Nicoll


Roberto Cavalli


Stella McCartney


Thakoon



Yigal Azrouël


Zac Posen


2 megjegyzés:

nicolette írta...

Én is úgy gondoltam,hogy teljesen felesleges 126.verzióban posztot írni az eseményről,szóval én is passzoltam:D Így most ezeket végignézve,nem tudok dönteni melyik tetszik jobban,mindegyikben van valami ami különleges és rájellemző eredetiség..legalábbis az ismertebb tervezők közül.

Egyébként kedves Tőled,hogy kitettél a blogajánlódba,most vettem észre,viszonzom is rögtön : )

sunbeam írta...

Én is sokat gondolkoztam azon, hogy melyik lenne kedvenc, de igazán egyik sem. Mindegyikből egy pici.

Blogajánlást én is köszönöm :). Én igyekszem reklámozni nálam a jó blogokat :). Ezért raktam ki a tied is.