30 május 2009

Sajtókritika június - röviden

Glamour és Joy, mondhatni mélyrepül. Ismét. Mindig. Most szingliség a menő vagy nem, copf, vagy fonat, rövid haj vagy hosszú. Ők sem tudják. Még mindig bikinivel vannak teletömve. Glamourban ami jó, hogy Mihalik Enikővel készítettek anyagot. Ő is a címlaplány. VÉGRE. Nekem annyira nem tetszik a fotósorozat, de az elképzeléssel van gondom, nem Enikővel. Ő most is, mint mindig vérprofi és tökéletes.

InStyle.
Nem tudom letenni, hiába olvastam már ki. Nagyon jó. Ütős. Az van benne ami kell. Nincs mellébeszélés, üres duma. Semmi. Kedvenc újság. Erről majd bővebben :).

2 megjegyzés:

nicolette írta...

Joy-t nem szoktam olvasni,ahhoz nem tudok hozzászólni,viszont a másik két magazin legújabb számát én is megvettem.Szerintem Enikő a címlapon is eléggé furcsa és béna,de én is azt érzem,hogy nem Enikővel volt a probléma.Instyle ♥

sunbeam írta...

Akkor nem vagyok egyedül ;)